adozona.hu
NAV: az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályai adóügyekben
//adozona.hu/altalanos/NAV_elektronikus_ugyintezes_adougyek_T6DCK4
NAV: az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályai adóügyekben
Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás szabályai adóügyekben címmel információs füzetet tett közzé honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Az adóügyek döntő többsége már személyes jelenlét nélkül is intézhető, mert a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) is alkalmazza a kapcsolattartás elektronikus csatornáit. Vannak, akiknek ez kötelező, és vannak, akik erről dönthetnek – hívja fel a figyelmet információs füzetében a NAV.
A tartalomból:
- Mit jelent az elektronikus ügyintézés a gyakorlatban?
- Ügyfél-azonosítási feltétel
- Elektronikus kézbesítés, tárhely
- A kötelező elektronikus kapcsolattartás
- Kézbesítés a tárhelyre
- Iratok beküldése
- Kinek kötelező az elektronikus kapcsolattartás?
- Kinek van joga az elektronikus kapcsolattartásra?
- Hogyan tart a NAV elektronikusan kapcsolatot azzal, akinek ez nem kötelező?
- Beküldött elektronikus iratok hitelesítése, aláírása
- Irányadó jogszabályok
A NAV honlapjáról letölthető információs füzetet itt olvashatja el.
Hozzászólások (0)