Tájékoztató füzetet adott ki a NAV arról, hogy milyen feltételekkel kérhető információ telefonos tájékoztató a NAV-tól általános és egyedi ügyekben.
A NAV telefonos tájékoztató és ügyintéző rendszerei 2022 júliusától közös rendszerbe kerültek, így ettől az időponttól a NAV Infóvonalán kérhető mind általános, mind egyedi ügyekben tájékoztatás, valamint meghatározott ügykörökben1 azonosításhoz kötött ügyintézés is kezdeményezhető. Az ügyintézési és az egyedi tájékoztatási lehetőségek körében változás nem történt.
Tartalom:
1. Milyen ügyek intézhetők telefonon?
2. A szolgáltatás igénybevételének feltételei;
3. Az ügyintézés menete;
4. Nyitvatartási idő és elérhetőség.
Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.
Ön még nem rendelkezik előfizetéssel?
Tovább az előfizetéshez
Válassza az Ön számára legkedvezőbb előfizetési csomagajánlatunkat!
Hozzászólások (0)