119 találat a(z) reklám cimkére

Nehezen értelmezhető a zöld állítások tartalma Cikk

Nemzetközi szinten is előre mutatóak a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzésének megállapításai, amelyben a versenyhatóság vizsgálói a környezetvédelemhez kötődő állításokat vették górcső alá – derült ki a GVH angol nyelvű workshopján. A január közepén nyilvánosságra hozott tanulmányban a GVH vizsgálói arra a következtetésre jutottak, hogy sok esetben nem egyértelműek, zavarosak a vállalkozások által alkalmazott zöld állítások, a fogyasztók jelentős része pedig nincs tisztában az egyes állítások és jelölések pontos tartalmával, jelentésével.

GVH kontra TikTok Cikk

Globális hatása is lehet annak a kötelezettségvállalásnak, amelynek végrehajtását a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) írta elő a TikTok számára – írja közleményében a GVHAz Egyesült Államokban bejegyzett, kínai tulajdonú videómegosztó-szolgáltató a magyar nemzeti versenyhatóság vizsgálatának következtében egy sor olyan intézkedés végrehajtását volt kénytelen vállalni, amelyek biztosítják, hogy javuljon a TikTok kommunikációja, a fogyasztók megismerjék a platform jellemzőit és tudatosabb döntéseket hozhassanak a szolgáltatással kapcsolatban.

EPR variációk Kérdés

Szponzorálás vagy reklám II. Kérdés

Szponzorálás vagy reklám Kérdés

Reklámcélból ingyenesen adott, nyomdázott műanyag poharak Kérdés

Szigorodnak a reklámozásra vonatkozó etikai szabályok Cikk

Új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben a reklámszakma hó végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie ügyvédi iroda. Számos iparág szereplőinek célszerű ezért áttekinteniük hirdetési gyakorlatukat.

Jóváhagyta a bíróság a betiltott fogfehérítő ügyében kiszabott 22 milliós GVH-bírságot Cikk

Megerősítette a bíróság a versenyhivatal döntését (22 millió forintos bírság) a számos hazai influenszerrel reklámozott, a szakhatóság által betiltott fogfehérítő ügyében. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezzel összhangban továbbra is kiemelten figyeli a hazai véleményvezér-reklámgyakorlatok tisztességességét, különösen azon termékek tekintetében, amelyek közegészségügyi kockázatokat hordozhatnak – írja honlapján a GVH.

Gyorselemzést végzett a GVH a mobiltelefonra ingyenesen letölthető, gyermekeket célzó játékok piacán Cikk

30 ingyenesen letölthető játékból 24-ben volt lehetőség a játékon belüli vásárlásra. A közbenső reklámok gyakran „jutalmakat” ígérnek, vásárlásra, vagy újabb letöltésekre ösztönöznek, a vizsgált játékok fele pedig személyes adat megadását is kérte a felhasználó gyermekektől – többek között ezeket tárták fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szakértői a mobiltelefonra ingyenesen letölthető, gyermekeket célzó játékok gyorselemzése során. A GVH szakértői javaslatokat is tettek a szülőknek, illetve az érintett vállalkozásoknak. Utóbbiaknak a versenyhatóság ezúton is felhívja a figyelmét, hogy a gyermekek védelme érdekében a jövőben is kiemelt figyelemmel kíséri a területet, és megvizsgálja a vállalkozásoknak tett javaslatai hasznosítását, az azoknak való megfelelést, olvasható a GVH oldalán.

Ajándék egészségügyi szolgáltatás Kérdés

Reklám céllal ingyenesen végzett egészségügyi szolgáltatás Kérdés

Társadalmi szervezet vállalkozási tevékenysége Kérdés

Reprezentációs kiadás vagy reklámcélú költség Kérdés

Akár hárommilliós bírság is kiróható lesz a reklámok, hirdetések szabálytalan elhelyezőire Cikk

Szigorítaná a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezését a magyar építészetről szóló törvény. Ennek értelmében a törvény meghatározza azokat a területeket (például nemzeti emlékhelyek, kiemelten védett nemzeti műemlékek 200 méteres környezete), ahol reklámot reklámhordozón, reklámhordozót tartó berendezésen nem lehet elhelyezni, emellett számos más megoldásban is átalakulások jöhetnek – írja a portfolio.hu.

A GVH elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását – pontosabb lesz a fogyasztók tájékoztatása Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását, amely szerint a jövőben részletesebben tájékoztatja a fogyasztókat az okostévéinek menürendszerébe épített reklámfelület működéséről. A GVH döntése irányt mutat a piac többi szereplője számára is, olvasható a GVH oldalán.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Csed, gyed, táppénz megbízási jogviszonyban

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 március
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31