121 találat a(z) reklám cimkére
Akár hárommilliós bírság is kiróható lesz a reklámok, hirdetések szabálytalan elhelyezőire Cikk
Szigorítaná a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezését a magyar építészetről szóló törvény. Ennek értelmében a törvény meghatározza azokat a területeket (például nemzeti emlékhelyek, kiemelten védett nemzeti műemlékek 200 méteres környezete), ahol reklámot reklámhordozón, reklámhordozót tartó berendezésen nem lehet elhelyezni, emellett számos más megoldásban is átalakulások jöhetnek – írja a portfolio.hu.
A GVH elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását – pontosabb lesz a fogyasztók tájékoztatása Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását, amely szerint a jövőben részletesebben tájékoztatja a fogyasztókat az okostévéinek menürendszerébe épített reklámfelület működéséről. A GVH döntése irányt mutat a piac többi szereplője számára is, olvasható a GVH oldalán.
Sokszor zavarosak a „zöld” reklámüzenetek – erre hívja fel a figyelmet a GVH Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsvizsgálata alapján a vállalkozások fenntarthatóságra utaló reklámkommunikációi sok esetben nem párosulnak a fogyasztók számára könnyen elérhető és releváns alátámasztással. A GVH ugyanakkor pozitív példákat is talált a hazai gyakorlatok között – tette közzé honlapján a GVH.
Gyógyír a másnaposságra, vagy a fogyasztók megtévesztése? A GVH kivizsgálja, melyikről van szó Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított egy üdítőital forgalmazóival szemben, mivel a másnaposság tüneteinek enyhítését ígérő reklámjaik vélhetően megtévesztették a fogyasztókat.
Nem céges autó reklámcélú dekorációja Kérdés
Reklám, hirdetés Kérdés
GVH: útmutató az influenszereknek, figyelmeztetés a légitársaságoknak Cikk
2022 novemberében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megújította a tisztességes influenszer marketinget támogató útmutatóját, belevágott a zöld reklámüzenetek világának vizsgálatába és figyelmeztette a légitársaságokat az online jegyeladási gyakorlataik tisztasága miatt – tette közzé honlapján a GVH.
Az Euronics együttműködéssel mérsékelte megtévesztő akcióinak következményeit Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Euronics áruházlánc egyes termékeit valótlan árkedvezményekkel reklámozta honlapján. A cég együttműködött a versenyhatósággal – elismerte a jogsértést, összetett kötelezettségcsomagot vállalt és lemondott a jogorvoslatról – amellyel 1,2 millió forintra mérsékelte a kiszabott bírságot – tette közzé honlapján a GVH.
Árrésadózás esetén áfalevonási jog Kérdés
Versenyhivatali tájékoztató influenszereknek Cikk
Megújította a versenyhivatal az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját, amelyben konkrét példákkal és gyakorlati tanácsokkal segíti az influenszerek és a reklámügynökségek jogkövető magatartását – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
Leveteti a gyógygombás cég reklámjait az online platformokról a GVH Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eltávolíttatja a Facebookról, a YouTube-ról és a Vimeoról a Max-Immun Kft. hirdetéseit, miután a cég továbbra sem szüntette be a C-peptid termékek jogsértő reklámozását, közölte honlapján a versenyhivatal.
GVH-vizsgálat alatt egy gyógyszerreklám Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Venoruton Forte 500 milligramm (mg) tablettát forgalmazó STADA Hungary Kft.-vel szemben, mivel a cég valószínűleg a gyógyszerekre vonatkozó ágazati szabályozással ellentétesen hirdette a terméket, többek között országos kereskedelmi televíziókban – közölte a nemzeti versenyhatóság szerdán az MTI-vel.
Szponzoráció két cég között Kérdés
Egyesület szponzorálás számla Kérdés
Ál-végkiárusítás, fiktív akciók: vizsgálódik a versenyhivatal Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Szőnyeg galéria Kft.-vel szemben, mivel a budapesti cég reklámgyakorlata feltehetően több szempontból is tisztességtelenek minősülhet. A kereskedés többek között ál-végkiárusítással és fiktív akciókkal próbálhatja meggyőzni a fogyasztókat.