119 találat a(z) reklám cimkére

Nehezen értelmezhető a zöld állítások tartalma Cikk

Nemzetközi szinten is előre mutatóak a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzésének megállapításai, amelyben a versenyhatóság vizsgálói a környezetvédelemhez kötődő állításokat vették górcső alá – derült ki a GVH angol nyelvű workshopján. A január közepén nyilvánosságra hozott tanulmányban a GVH vizsgálói arra a következtetésre jutottak, hogy sok esetben nem egyértelműek, zavarosak a vállalkozások által alkalmazott zöld állítások, a fogyasztók jelentős része pedig nincs tisztában az egyes állítások és jelölések pontos tartalmával, jelentésével.

GVH kontra TikTok Cikk

Globális hatása is lehet annak a kötelezettségvállalásnak, amelynek végrehajtását a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) írta elő a TikTok számára – írja közleményében a GVHAz Egyesült Államokban bejegyzett, kínai tulajdonú videómegosztó-szolgáltató a magyar nemzeti versenyhatóság vizsgálatának következtében egy sor olyan intézkedés végrehajtását volt kénytelen vállalni, amelyek biztosítják, hogy javuljon a TikTok kommunikációja, a fogyasztók megismerjék a platform jellemzőit és tudatosabb döntéseket hozhassanak a szolgáltatással kapcsolatban.

EPR variációk Kérdés

Szponzorálás vagy reklám II. Kérdés

Szponzorálás vagy reklám Kérdés

Reklámcélból ingyenesen adott, nyomdázott műanyag poharak Kérdés

Szigorodnak a reklámozásra vonatkozó etikai szabályok Cikk

Új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben a reklámszakma hó végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie ügyvédi iroda. Számos iparág szereplőinek célszerű ezért áttekinteniük hirdetési gyakorlatukat.

Jóváhagyta a bíróság a betiltott fogfehérítő ügyében kiszabott 22 milliós GVH-bírságot Cikk

Megerősítette a bíróság a versenyhivatal döntését (22 millió forintos bírság) a számos hazai influenszerrel reklámozott, a szakhatóság által betiltott fogfehérítő ügyében. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezzel összhangban továbbra is kiemelten figyeli a hazai véleményvezér-reklámgyakorlatok tisztességességét, különösen azon termékek tekintetében, amelyek közegészségügyi kockázatokat hordozhatnak – írja honlapján a GVH.

Gyorselemzést végzett a GVH a mobiltelefonra ingyenesen letölthető, gyermekeket célzó játékok piacán Cikk

30 ingyenesen letölthető játékból 24-ben volt lehetőség a játékon belüli vásárlásra. A közbenső reklámok gyakran „jutalmakat” ígérnek, vásárlásra, vagy újabb letöltésekre ösztönöznek, a vizsgált játékok fele pedig személyes adat megadását is kérte a felhasználó gyermekektől – többek között ezeket tárták fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szakértői a mobiltelefonra ingyenesen letölthető, gyermekeket célzó játékok gyorselemzése során. A GVH szakértői javaslatokat is tettek a szülőknek, illetve az érintett vállalkozásoknak. Utóbbiaknak a versenyhatóság ezúton is felhívja a figyelmét, hogy a gyermekek védelme érdekében a jövőben is kiemelt figyelemmel kíséri a területet, és megvizsgálja a vállalkozásoknak tett javaslatai hasznosítását, az azoknak való megfelelést, olvasható a GVH oldalán.

Ajándék egészségügyi szolgáltatás Kérdés

Reklám céllal ingyenesen végzett egészségügyi szolgáltatás Kérdés

Társadalmi szervezet vállalkozási tevékenysége Kérdés

Reprezentációs kiadás vagy reklámcélú költség Kérdés

Akár hárommilliós bírság is kiróható lesz a reklámok, hirdetések szabálytalan elhelyezőire Cikk

Szigorítaná a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezését a magyar építészetről szóló törvény. Ennek értelmében a törvény meghatározza azokat a területeket (például nemzeti emlékhelyek, kiemelten védett nemzeti műemlékek 200 méteres környezete), ahol reklámot reklámhordozón, reklámhordozót tartó berendezésen nem lehet elhelyezni, emellett számos más megoldásban is átalakulások jöhetnek – írja a portfolio.hu.

A GVH elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását – pontosabb lesz a fogyasztók tájékoztatása Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a Samsung önkéntes kötelezettségvállalását, amely szerint a jövőben részletesebben tájékoztatja a fogyasztókat az okostévéinek menürendszerébe épített reklámfelület működéséről. A GVH döntése irányt mutat a piac többi szereplője számára is, olvasható a GVH oldalán.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Áfaarányosítás

Bunna Erika

adótanácsadó

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink