130 találat a(z) reklám cimkére
Reklámelhelyezés, homlokzati munkák: milyen áfával adóznak?
Cikk
Az épített környezet alakításáról és védelméről szóló 1997. évi LXXVIII. törvény (Étv.) 34. § (2) bekezdése 2013. január elsejei hatállyal átfogóan újraszabályozta az építésügyi hatóság által lefolytatható eljárások körét, ezeken belül pedig az engedélyezési, illetve tudomásulvételi eljárásokat. Emellett az Étv. 17. §-a kiegészült az m) ponttal, mely bevezette az úgynevezett településképi bejelentési eljárást.
Izer Norbert: a techóriások sem húzhatják ki magukat a szabályok alól
Cikk
Magyarország az egyetlen az Európai Unióban, amely megadóztatja a nemzetközi digitális óriásvállalatokat, miután a magyar reklámadótörvényt az Európai Bíróság mellett a magyar Kúria is megfelelőnek ítélte – mondta a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára a Magyar Nemzetnek.
Fogfehérítő reklámozását tiltotta meg a versenyhivatal
Cikk
A fogyasztói károk megelőzése érdekében, vizsgálatának lezárultáig ideiglenesen megtiltotta a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer népszerűsítését, és helyreigazítást rendelt el a terméket reklámozó influenszerek közösségi oldalain a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
Nyereményjáték okosan – 2. rész. Adók és illetékek
Cikk
A nyereményjátékok mindegyike – különösen ezekben az eladások szempontjából is nehéz időkben – pozitív hatással lehet a cégek üzleti tevékenységére. Azonban ahhoz, hogy váratlan és jelentős költségek se merüljenek fel, nem árt tisztában lenni adózásuk főbb szabályaival. Cikksorozatunk második részében ezeket vizsgáljuk meg.
Sportautó könyvviteli megítélése
Kérdés
Vizsgálatot indított a GVH a dr. Gődénnyel hirdető cég ellen
Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Nutriversum Kft. étrend-kiegészítő termékeket forgalmazó vállalkozással szemben, mert a vállalkozás feltételezhetően jogsértő módon, orvos vagy egészségügyi szakember ajánlására vonatkozó állításokat tett videóiban, közölte honlapján a GVH.
Utcabál és ugrálóvár szolgáltatása reklám célból
Kérdés
Rendszeres honorárium külföldi szolgáltató cégnek
Kérdés
Koronavírus: megtévesztő a Max-Immun Kft. C-peptid termékeinek reklámozása
Cikk
Eltiltotta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) további fogyasztói károk megelőzése érdekében vizsgálata lezárásáig a Max-Immun Kft.-t a C-peptid termékei reklámozásától – közölte ma a versenyhivatal.
A Google több mint 80 millió hirdetést tiltott le – átfogó ellenőrzési akció indult félrevezető hirdetések ellen
Cikk
Az Európai Bizottság felhívására folytatott átfogó ellenőrzési akció keretében az online platformok üzemeltetői több millió, a koronavírus okozta járvánnyal összefüggő félrevezető hirdetést és eladásra kínált termékreklámot távolítottak el vagy tiltottak le weboldalaikról – közölte az uniós bizottság kedden.
Ellenőrzik a járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek reklámjait
Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal is csatlakozott azon európai fogyasztóvédelmi hatóságokhoz, akik az Európai Bizottság koordinálása mellett átfésülik az online platformokon a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek reklámjait. Az ellenőrzés célja, hogy kiszűrjék a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokat és ezáltal megelőzzék, hogy az európai fogyasztók ezek áldozataivá váljanak – írja honlapján a GVH.
Tao szerinti elismert költség?
Kérdés
Tisztelt Szakértő! Az alábbi ügyben kérem segítségét. Egy társaság reklámszolgáltatást nyújt nagy megrendelők részére. A megrendelőnek egy reklámfilmet készítenek, mely reklámfilmet az említett társaság rendelkezésére bocsájtják, mely cég vállalja, hogy x fő meg fogja nézni ezt a videót. A cég csak akkor jogosult ellenszolgáltatásra, ha eléri a kitűzött nézettséget. Ennek érdekében az általa elérhető magánszemélyek (például Facebook-csoportban stb.) egy játékban vesznek részt, ahol azok között, akik megnézik a filmet, egy nyereményt sorsolnak ki. A nyeremény egyéb bevételként adózik. A kérdésem az, hogy a kifizetett díj (nyeremény) és az azt terhelő kifizetői adók a társasági adó szerint elismert költségek-e, tekintettel arra, hogy enélkül a bevétel nem realizálható? Válaszát előre is köszönöm!
Jogsértő gyermekeket vásárlásra ösztönözni. Tetemes bírságra számíthat, aki ezt figyelmen kívül hagyja
Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a napokban közzétett tájékoztatója alapján a Hivatal mostantól fokozottabban figyel arra, ha a reklámokban gyerekeket közvetlenül a reklámozott áru megvételére buzdítják. Ebben az esetben ugyanis a felelős reklámozó, illetve reklám-és médiaügynökség milliós bírságra számíthat – hívja fel erre a figyelmet a Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda.
GVH-tájékoztató a gyerekeket célzó reklámokhoz
Cikk
A gyermekeket megcélzó reklámokról készített tájékoztatót a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy felhívja a hirdetők figyelmét a lehetséges jogsértésekre – közölte a GVH pénteken az MTI-vel.
Megtévesztette a fogyasztókat: 670 milliós bírságot kapott a Telekom
Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat 0 forintos vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival.