adozona.hu
Most kedvezményes a Cégkapu a gyakorlatban 2019 segédanyaggyűjtemény
//adozona.hu/akciok/Cegkapu_a_gyakorlatban_2019_UZOAWL
Most kedvezményes a Cégkapu a gyakorlatban 2019 segédanyaggyűjtemény
Gondjai vannak a cégkapu használatával? Az Adózóna segítségére lesz! Most 40% kedvezménnyel várárolhatja meg legújabb kiadványunkat, a Cégkapu a gyakorlatban 2019 című segédanyag-gyűjteményt, amelyből választ kaphat azokra a kérdésekre, amelyek a leggyakoribb problémát okozzák pillanatnyilag a felhasználók számára.
2019. január 1-jétől minden gazdálkodó szervezet számára kötelező a teljes körű elektronikus ügyintézés. A törvény hatályba lépése óta a cégek számára csak az ebbe a körbe tartozó biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségek (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) állnak rendelkezésre, amelyeken keresztül a hatóságokkal tartani tudják a kapcsolatot.
Pár hete megkérdeztük, mi okozza a legtöbb fejtörést önöknek, amiből kiderült, hogy sokak számára még mindig nem zökkenőmentes a fenti felületek használata. Nem világos az értesítések vagy a jogosultságok kezelése, az EGYKE, az E-papír, az eBEV, "NISZ" tájékoztatás, KÜNY tárhely használata és több más terület sem.
Az Adózóna az önök véleménye alapján leginkább problémásnak talált területek használatának részletes bemutatásával szeretné segíteni a cégkapus ügyintézést. Az összeállított segédanyag-gyűjtemény 35 letölthető segédletet tartalmaz, amelyek videók, leírások és kérdés-válasz-gyűjtemények formájában támogatják az egyes funkciók használatát.
A segédanyagok a problémás kérdésekre fókuszálva, tömören, gyakorlatiasan mutatják be a cégkapu kezelésének legfontosabb tudnivalóit. Ha szeretne átfogó képet kapni a témáról, a segédanyagok áttanulmányozásával magabiztos felhasználói tudást szerezhet. Ha kevés az ideje, és mindig inkább célirányosan egy-egy területet szeretne ellenőrizni, a kiadvány részletes tematikus alábontása ezt is lehetővé teszi.
A Cégkapu a gyakorlatban 2019 segédanyagcsomag értéke 13 290 forint + áfa (bruttó: 16 878 Ft).
Rendelje meg most a Cégkapu a gyakorlatban 2019 kiadványt 40%-os kiadói kedvezménnyel 2019. június 9-éig!
40% kedvezménnyel, nettó 7 990 forintért (bruttó: 10 147 Ft) juthat hozzá.
A kedvezmény érvényesítéséhez használja a megrendelő oldalon a CKH1940 promóciós kódot!
A Cégkapu a gyakorlatban 2019 segédanyagcsomag tartalma:
1. Képviselet a hatósági eljárásokban cégkapu-ügykezelőként vagy meghatalmazás útján
Hatósági eljárásokban (NAV, önkormányzat, Céginformációs Szolgálat stb.) a cégkapus vélelem [451/2016. kormányrendelet 89. § (9)] értelmében képviselhetjük az ügyfelünket oly módon, hogy a szervezet nevében a képviselt szervezet cégkapuján ügykezelőként tartjuk a kapcsolatot a hivatalokkal.
Beszámoló benyújtásakor (jelenleg) ez a kizárólagos képviseleti lehetőség.
A legtöbb hatóságnál (NAV, önkormányzat stb.) azonban állandó vagy eseti meghatalmazással is megoldható a képviselet.
- Képviselet a hatósági eljárásokban cégkapu-ügykezelőként vagy meghatalmazás útján – általános információ
- Képviselet a hatósági eljárásokban cégkapu-ügykezelőként vagy meghatalmazás útján – gyakori kérdések
- Aktuális jogosultságok ellenőrzése az EBEV felületen – bemutató videó
- EGYKE meghatalmazás benyújtása az EBEV felületen képviselőként – bemutató videó
- EGYKE meghatalmazás benyújtása ÁNYK-val képviselőként – bemutató videó
- NAV jogorvoslati kérelem benyújtása képviselőként, eseti meghatalmazással, E-papír beadványon – bemutató videó
2. Cégkapu-regisztráció és a regisztráció módosítása
Az adószámmal, belföldi székhellyel rendelkező gazdálkodó szervezet, egyéni ügyvéd, európai közösségi jogász és az egyéni szabadalmi ügyvivő cégkapu-regisztrációra kötelezett. A cégkaput a képviseletre jogosult személy vagy meghatalmazottja regisztrálhatja.
- Cégkapu-regisztráció és regisztrációmódosítás – általános információ
- Cégkapu-regisztráció és regisztrációmódosítás – gyakori kérdések
- Automatikus cégkapu-regisztráció – bemutató videó
- Cégkapumegbízott módosítása – bemutató videó
- Cégkapu megszüntetése cégjegyzékből törölt cég esetében – bemutató videó
3. Cégkapu-adminisztráció
A cégkaput a cégkapumegbízott adminisztrálhatja. Megváltoztathatja az értesítési e-mail-címet, hozzáadhat ügykezelőket, módosíthatja az vevénykezelést, címkézheti az üzeneteket, automatikus címkézési szabályokat hozhat létre, valamint a korlátozott hozzáférésű címkéken keresztül beállíthatja az ügykezelők letöltési jogosultságait.
- Cégkapu-adminisztráció – általános információ
- Cégkapu-adminisztráció – gyakori kérdések
- Címkekezelés – bemutató videó
- Ügykezelő hozzáadása a cégkapuhoz – bemutató videó
- NAV dokumentumok automatikus címkézése – bemutató videó
- Összetett automatikus címkézés szabály (egy ügyfél bevallásaival kapcsolatos NAV üzenetek címkézése) – bemutató videó
- Jogosultság beállítása kizárólag NAV dokumentumok letöltéséhez – bemutató videó
- Vevénykezelési profil létrehozása – bemutató videó
4. Küldés a cégkapun
Az adószámmal, belföldi székhellyel rendelkező gazdálkodó szervezet, egyéni ügyvéd, európai közösségi jogász és az egyéni szabadalmi ügyvivő ÁNYK küldés esetén köteles a cégkapus tárhelyét használni. Küldhet közvetlenül az ÁNYK programból, vagy feltöltheti az elkészült KR fájlokat a cégkapus tárhely webes felületéről is.
- Küldés cégkapun – általános információ
- Küldés cégkapun – gyakori kérdések
- Az ÁNYK optimális beállítása – bemutató videó
- Küldés ÁNYK-val cégkapun – bemutató videó
- Küldés ÁNYK-val közjegyzőnek, AVDH aláírással – bemutató videó
- Csoportos beküldés ÁNYK-val cégkapun – bemutató videó
- Küldés cégkapuról, webes felületen – bemutató videó
5. AVDH hitelesítés
E-kapcsolattartás esetén hiteles okirat beküldéséhez a papíralapú okirat egyszerű beszkennelése nem elegendő (szkenneléskor elveszti hitelességét). Ilyen esetekben a legegyszerűbb az okiratot eleve elektronikusan elkészíteni és hitelesíteni. A hitelesítés történhet elektronikus aláírással vagy AVDH hitelesítéssel. Mivel az elektronikus aláírás díjköteles és eszközfüggő, célszerű a díjmentes AVDH aláírást választani, amely a magyar jogrendben teljes bizonyító erejű elektronikus okirat eszközfüggetlen előállítására biztosít lehetőséget.
- AVDH hitelesítés – általános információ
- AVDH hitelesítés – gyakori kérdések
- AVDH hitelesítés (meghatalmazás hitelesítése) – bemutató videó
6. Küldés E-papíron
Az elektronikus ügyintézésről szóló törvény abban az esetben, ha az e-ügyintézést biztosító szervezet nem rendelkezik kitölthető űrlappal (ÁNYK, iForm, ONYA stb.), de csatlakozott az E-papír rendszerhez, lehetővé teszi az általános űrlapon – E-papíron – keresztül történő küldést. Az E-papír felület használatához KAÜ azonosítás (pl. ügyfélkapus bejelentkezés) szükséges.
- E-papír – általános információ
- E-papír – gyakori kérdések
- E-papír – NAV igazolási kérelem küldése E-papíron – bemutató videó
7. Adóbevallás önkormányzati hivatali portálon
Az önkormányzatok többségével az elektronikus kapcsolatot az önkormányzati ASP-ről szóló 257/2016. (VIII. 31.) kormányrendelet értelmében az Önkormányzati Hivatali Portálon (ÖHP) lehet tartani. Az ÖHK-hoz csatlakozott önkormányzatok köre folyamatosan bővül. A portál használatához KAÜ azonosítás (pl. ügyfélkapus bejelentkezés) szükséges.
- Adóbevallás az önkormányzati hivatali portálon (ÖHP) – általános információ
- Adóbevallás az önkormányzati hivatali portálon (ÖHP) – gyakori kérdések
- Iparűzésiadó-bevallás benyújtása önkormányzati hivatali portálon, hitelesített meghatalmazás csatolásával (ÖHP) – bemutató videó
Az Adózóna.hu hiteles és megbízható tájékoztatással hálálja meg bizalmát!