84 találat a(z) mesterséges intelligencia cimkére
Kevesebb könyvelőre, bérszámfejtőre, pénztárosra, titkárnőre lesz szükség pár éven belül
Cikk
Óriási kihívást jelent a dolgozóknak és a munkáltatóknak a mesterséges intelligencia (MI) és más informatikai technológiai újítások. A Világgazdasági Fórum friss kutatásának eredményei szerint az MI és más diszruptív technológiák elterjedésének munkahelyekre gyakorolt hatása a következő öt év során nettó pozitív lehet, de csak akkor, ha a meglévő munkaerő jelentős részének digitális készségeit is a változó igényekhez igazítják.
Mesterséges intelligencia: minden ötödik hazai cég tervezi a használatát
Cikk
A cégek 15 százaléka már használ mesterséges intelligenciára épülő megoldásokat, és minden ötödik tervezi ilyen szoftver bevezetését a hatékonyság növelése érdekében – derül ki a profession.hu felméréséből, melyben 197 vállalatot kérdeztek meg.
Japán vezető szerepet kíván betölteni a mesterséges intelligencia nemzetközi szabályozásában
Cikk
Kisida Fumio japán miniszterelnök szerint országa a G7-csoport soros elnökeként vezető szerepet kíván betölteni a mesterséges intelligencia használatára irányuló nemzetközi szabályozás megalkotásában – mondta a japán kormányfő az ország mesterséges intelligencia stratégiáját megvitató kormányzati bizottság első ülésén csütörtökön.
Szoftverhibák javítását segítő megoldáson dolgoznak szegedi kutatók
Cikk
Nemzetközi együttműködéssel egy, a feladatok optimális kiosztását végző keretrendszeren belül a szoftverhibák javítását segítő megoldáson dolgoznak a FrontEndART Kft. és a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) kutatói – közölte a felsőoktatási intézmény közkapcsolati igazgatósága.
Uniós rendelet készül a mesterséges intelligencia alkalmazásának szabályairól
Cikk
Uniós rendelet készül a mesterséges intelligencia alkalmazásának szabályairól – tájékoztatta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szerdán az MTI-t.
Brutális adatvédelmi bírságot szabott ki a NAIH mesterséges intelligencia alkalmazásáért
Cikk
Friss határozatában rekord mértékű, 250 millió forintos adatvédelmi bírságot szabott ki a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) egy pénzügyi szolgáltatóra azért, mert szükségtelen és aránytalan mértékben támaszkodott a mesterséges intelligenciára az ügyfélszolgálati hívások hangelemzésével kapcsolatosan. A döntés részleteit az alábbiakban mutatjuk be.
Elkészült az ország mesterséges intelligencia stratégiája
Cikk
Elkészült a mesterséges intelligencia stratégia, amely a mesterséges intelligencia (MI) térhódításával jelentkező technikai és a humántudomány területére tartozó kérdésekre keres választ – mondta az innovációs és technológiai miniszter hétfőn Veszprémben.
Így hathat a biztosítási ágazatra a digitalizáció
Cikk
A biztosítási ágazat szereplői tisztában vannak azzal, hogy a szektort alaposan felforgatja a digitális átalakulás. Az átállás után azonban továbbra is az ügyfél- és kockázatkezelést helyezik majd a középpontba, de a digitális trendeket figyelembe véve, az ügyfélélmények fejlesztését és a más iparágakkal való együttműködésre törekszenek a jövőben. A Deloitte által készített jövőkutató-tanulmány szerint 2025-ben három típusú működési modell fogja uralni a biztosítási piacot.
A mesterséges intelligencia a vállalatvezetést is átalakítja
Cikk
Jelentősen növelheti a termelékenységet a mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence – AI) és a gépi tanulás széleskörű üzleti alkalmazása, valamint a csapatok közötti együttműködés a technológiailag magasan képzett üzleti vezetők irányításával – állítja a DXC Technology. Új feladatot jelent a vezetőknek az AI asszisztensek és az emberek közötti ideális kommunikáció kialakítása.