adozona.hu
Ügyfélkapu-regisztráció: az APEH ügyfélszolgálatain is intézkedhetünk
//adozona.hu/archive/20091109_apeh_ugyfelkapu_regisztracio
Ügyfélkapu-regisztráció: az APEH ügyfélszolgálatain is intézkedhetünk
November 10-étől már az APEH Központi Ügyfélszolgálatain is regisztrálhatnak az adózók az Ügyfélkapu rendszerébe, mivel jogszabályváltozásból eredően az Okmányirodák mellett erre mostantól az APEH-nak is van jogosultsága.
Az elektronikus úton történő adóbevalláshoz nélkülözhetetlen az adózó részéről az Ügyfélkapus azonosító és jelszó megléte, s a regisztrációra eddig csak az okmányirodákban kerülhetett sor. A kormányzati elektronikus szolgáltatásokról szóló jogszabály változásából eredően az állami adóhatóság is jogosult lett az első ügyfélkapus azonosító kiadására, így az adózónak a jövőben csak egy helyre, az APEH központi ügyfélszolgálatára kell elmennie, ha az elektronikus adóbevallás teljesítéséhez szükséges feltételeket akarja megteremteni - tudatja sajtóközleményében az adóhatóság.
Azok számára, akik még nem rendelkeznek ügyfélkapus hozzáféréssel, az igénylés díjmentes és már a regisztráció napján használhatják az elektronikus ügyintézés szolgáltatásait.
Ügyfélkapu igénylésére az APEH központi ügyfélszolgálatain van lehetőség, a megyeszékhelyeken, valamint Budapesten az alábbi helyszíneken:
1096, Budapest, Vaskapu u. 33-35.
1139, Budapest, Petneházy u. 6-8.
1144, Budapest, Gvadányi u. 69.
1132, Budapest, Kresz Géza u. 15.