adozona.hu
Érik az újabb pénztárgépbotrány
//adozona.hu/altalanos/Erik_az_ujabb_penztargepbotrany_I4Z8F1
Érik az újabb pénztárgépbotrány
Sorban fordulnak el a Timing in Central Europe Kft.-től elégedetlen ügyfelei, mert nem tudják kivel javíttatni meghibásodott gépeiket, miután a forgalmazó felszívódott és képtelenség kapcsolatba lépni vele – írja a hvg.hu.
Az onlinekassza.hu-nak nyilatkozó dohányboltos vállalkozó június óta hiába vár online pénztárgépre, a forgalmazó TICE ugyanis nem szállított le. A forgalmazó arra hivatkozott, hogy a beszállítója késik. Miután augusztus 31-én lejárt a bekötési határidő, kiadtak egy igazolást a NAV felé, hogy a trafikos vállalkozó önhibáján kívül nem jutott géphez, így használhatja a régi kasszát. Ezáltal a büntetést megússza, de a vállalkozó úgy döntött, keres mást, aki megbízhatóbb.
A probléma csak az, hogy a vállalkozó nem tud olyan illetékessel beszélni a cégnél, akivel közölhetné felmondási szándékát. A cég ugyanis szinte elérhetetlenné vált. A tice.hu, illetve a ticekassza.hu honlapot törölték az internetről. A tice.hu a magyarkassza.hu oldalra linkel, ám azon sincs elérhető tartalom. A társaság facebook oldala tavaly december 31-én frissült utoljára. Az onlinekassza.hu munkatársai hiába hívták a közösségi oldalon megadott számot, az ki volt kapcsolva.
A teljes cikket itt olvashatja el.
Hozzászólások (0)