19 találat a(z) kampány cimkére

Lakásbiztosítási kampány: 100 ezer forintos díjkülönbség is előfordul Cikk

A lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez pedig éves szinten közel tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, “kampány nélküli” héthez képest. A Netrisk adatai szerint a lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél – áll a Netrisk sajtóközleményében.

2024-től a lakásbiztosításokat a biztosítási évforduló mellett márciusban is fel lehet mondani Cikk

Idén lépett életbe az a kormányrendelet, amelynek értelmében 2024-től a lakásbiztosítások a biztosítási évforduló mellett márciusban is felmondhatóvá válnak – mondta a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) közigazgatási államtitkára a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) szerdai budapesti konferenciáján. Ugyanez a kormányrendelet kötelezővé teszi a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (mfo) kalkulátor bemutatását jelzáloghitelek felvételéhez kapcsolt lakásbiztosítások megkötése során.

Fegyelmi eljárást kezdeményezett a képviselő-testület a Ruszwurm cukrászda ügyében Cikk

Fegyelemi eljárást indított az I. kerületi képviselő-testület a városrész polgármestere, V. Naszályi Mártával szemben, továbbá egy vizsgálóbizottság felállítását is kezdeményezte a Ruszwurm cukrászda ügyében – jelentette be Varga Dániel (független) és Gulyás Gergely Kristóf (Fidesz-KDNP) önkormányzati képviselő pénteken sajtótájékoztatón.

8 ezer forint jóvátételt fizet minden megtévesztett ügyfelének a kártyaterminálos cég Cikk

Megtévesztette üzletfeleit a bankkártya-terminálok üzemeltetésével foglalkozó Fizetési Pont Kft. – tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata. A GVH ezért az érintett kereskedők pénzbeli kompenzálására kötelezte a céget. A vállalkozás 8 ezer forintot ír jóvá minden ügyfelének, aki a jogsértő kampányok alatt szerződött vele.

Megtévesztő lehet a Telekom kampánya, vizsgálódik a GVH Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Magyar Telekom ellen, amiért kampányában valószínűleg tisztességtelenül tájékoztatta a fogyasztókat a hűségidővel járó kedvezmények feltételeiről.

Személyszállításhoz kapcsolódó áfa levonása Kérdés

Ebben hibázott a Jobbik a járvány alatti adatgyűjtése során Cikk

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) bejelentés alapján vizsgálatot folytatott le a Jobbik Magyarországért Mozgalom koronavírus-járvánnyal kapcsolatos telefonos tájékoztató kampányával kapcsolatosan. Az ügy tanulságait az alábbiakban mutatjuk be.

Kampány vagy tájékoztatás? Alkotmánybíróság kontra Kúria Cikk

A Kúria a Kvk.II.39.260/2022/5. számú végzésében úgy döntött, hogy a Kormányzati Tájékoztatási Központ által küldött hírlevelében az ellenzéket minősítő álláspontja azon kifejtésével, amely szerint „[...] felelőtlennek tartjuk és nem támogatjuk azt az ellenzéki álláspontot, hogy Magyarország katonákat és fegyvereket küldjön Ukrajna területére” a Kormányzati Tájékoztatási Központ megsértette a választási törvényben is nevesített esélyegyenlőség, valamint a rendeltetésszerű joggyakorlás elvét. A Kúria végzését az indítványozó alkotmányjogi panaszban támadta. Ismertetjük az Alkotmánybíróság döntését.

Nyereményjáték Kérdés

Megtévesztette a fogyasztókat: 670 milliós bírságot kapott a Telekom Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat 0 forintos vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival.

Vigyázz, kész, ÁSZ-ellenőrzés! Cikk

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) készen áll arra, hogy lefolytassa a kampányidőszakban felhasznált pénzek elszámolásának ellenőrzését – közölte a szervezet.

NAV: csalók akartak hozzájutni kampánytámogatáshoz Cikk

Illegálisan megszerzett adatok felhasználásával akartak pártok nevében több száz millió forintnyi kampánytámogatáshoz jutni egy bűnszövetség tagjai, a nyomozók három embert őrizetbe vettek – tájékoztatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal csütörtökön az MTI-t.

Ezért lanyhulnak az év végi kgbf-akciók Cikk

Évről évre csendesebb az őszi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány: ma már csupán az összes, a segédmotoros-kerékpárok nélkül számított, 4,7 millió gépjármű 32 százaléka rendelkezik év végi évfordulós szerződéssel. A személygépkocsik esetében még alacsonyabb az arány: kevesebb, mint 967 ezer jármű szerződése fordul az év végén – tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége az adatokat pénteken.

80-90 ezer autós a startvonalnál, közeleg az év végi kötelezőkampány Cikk

A november 2-án induló év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban enyhén növekvő díjakra, és 80-90 ezer biztosítót váltó autósra számítanak a szakértők.

FM: eredményes a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampány Cikk

Eredményes a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampány, egyre többen keresik a terméket a boltokban – mondta Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium államtitkára hétfőn az M1-en.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Ekho minimálbér alatti jövedelem esetén, arányosítás

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Rendezvénybelépő elszámolása

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Jövedéki termék értékesítése fesztiválon

Tüske Zsuzsanna

vámszakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink