adozona.hu
Fogyasztóvédelmi konzultáció indul – túl hosszú a telefonos ügyintézések várakozási ideje
//adozona.hu/altalanos/Fogyasztovedelmi_konzultacio_indul_V65KW4
Fogyasztóvédelmi konzultáció indul – túl hosszú a telefonos ügyintézések várakozási ideje
Fogyasztóvédelmi online konzultációban való részvételre buzdít Facebook-videójában Német-Weingartner Lilla Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke.
Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére – ecseteli a hatóság elnöke.
A konzultációban részt vevők elmondhatják a véleményüket arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. A fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon lehet kitölteni.
A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.
Hozzászólások (0)