31 találat a(z) ügyfélszolgálat cimkére

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással Cikk

Személyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai cégek, az ügyfélszolgálatok fejlesztése kulcskérdés a jelenlegi gazdasági helyzetben – vonható le a következtetés a „Kiváló Kiszolgálás” programban részt vevő vállalatok ügyfél-kommunikációs szolgáltatásait vizsgáló felmérés nyomán.

Nébih: ügyeleti rend az ügyfélszolgálaton Cikk

2023. szeptember 11-én és 12-én a Nébih általános (06-1-336-9000), ENAR (06-1/336-90-50), Lóútlevél (06-1/316-06-63), valamint Felügyeleti Díj Ügyfélszolgálata (06-1-336-9024) továbbképzés miatt csökkentett kapacitással fog működni.

Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

A szolgáltatóknak megtakarítást, a fogyasztóknak jobb ügyfélélményt biztosít az új technológia. A már rendelkezésre álló technológiákhoz kapcsolódó kedvező tapasztalatok hatására az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti. A United Call Centers (UCC) piaci adatokra alapozott előrejelzése szerint néhány éven belül már Magyarországon is a tranzakciók döntő hányada automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd, különösen az olyan szabályozott területeken, mint a pénzügyi szolgáltatások, vagy éppen a logisztika – derül ki a UCC sajtótájékoztatójából.

Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

Kevesebb várakoztatást és állandó elérést kínálnak a már ma is elérhető digitális rendszerek. Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd – derül ki a UCC sajtóközleményéből.

Rendkívüli nyitvatartás lesz május 15–22. között a NAV-nál Cikk

Az szja-bevallás miatt a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) május 15. és 22. között rendkívüli nyitvatartással várja az ügyfeleket – közölte a hivatal csütörtökön az MTI-vel.

Csökkentett kapacitással működnek a Nébih ügyfélszolgálatai Cikk

2023. május 11-12-én a Nébih ügyfélszolgálatai továbbképzés miatt csökkentett kapacitással működnek – közölte honlapján a hatóság.

FKF: a hulladékot elszállítják, más szolgáltatás nem lesz az ünnep alatt Cikk

A hulladékszállítást a szokásos munkarend szerint végzi a fővárosban az FKF Hulladékgazdálkodási Divízió a húsvéti ünnepek idején, a lakossági hulladékudvarok és az ügyfélszolgálati irodák azonban zárva tartanak – közölte a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. keretein belül önállóan működő társaság csütörtökön az MTI-vel.

Figyelem! Két napig csökkentett kapacitással működik a Nébih ügyfélszolgálata Cikk

2022. október 10-én és 11-én a Nébih ügyfélszolgálata – szakmai továbbképzés miatt – csökkentett kapacitással működik. A hivatal kéri, hogy ebben az időszakban az ügyfélszolgálatot érintő megkereséseiket és közérdekű bejelentéseiket elsősorban e-mailben juttassák el nekik az alább megadott e-mail-címeken keresztül, olvasható a Nébih honlapján.

MNB-bírság ügyfél-tájékoztatási és panaszkezelési hiányosságok miatt Cikk

Az MNB 5 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a MetLife biztosítótársaság magyarországi fióktelepére többek között az ügyfél-tájékoztatást, a panaszkezelést érintő jogszabálysértések miatt – jelentette be a Magyar Nemzeti Bank.

Ügyfélszolgálat és GDPR Kérdés

Katás bt. folyamatos teljesítés Kérdés

Kötelező a maszkviselés a NAV ügyfélszolgálatain, intézze online adóügyeit! Cikk

November 15-étől kötelező a maszkviselés személyes ügyintézés esetén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)...

Hosszabb nyitvatartás lesz a NAV központi ügyfélszolgálatain Cikk

Május 20-án meghosszabbított nyitvatartási időben várják a segítségre szoruló adózókat a NAV központi ügyfélszolgálatain – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Ügyfélfogadás a NAV központi ügyfélszolgálatain Cikk

Időpontfoglalás alapján fogadják a személyesen megjelenő ügyfeleket a NAV központi ügyfélszolgálatai – közölte a Newmzeti Adó- és Vámhivatal. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

Telefonos ügyfélszolgálat: 5 percen belül elérhetőnek kell lenni! Cikk

Az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizték a fogyasztóvédők a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat. A hívások közel negyedénél tapasztaltak kisebb-nagyobb hiányosságot az előírások betartásában – tájékoztat közleményében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

EPR

Tüske Zsuzsanna

vámszakértő

Közhatalmi tevékenység díjának továbbhárítása – Áfa 2

dr. Juhász Péter

jogász-adószakértő

HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt.

Fővárosi ipa-mentesség

Antretter Erzsébet

adószakértő, igazgató

Niveus Consulting Group Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink