33 találat a(z) ügyfélszolgálat cimkére

Augusztusban változik az adóhivatal ügyfélszolgálatainak nyitvatartása Cikk

Az augusztus 20-ai munkaszüneti naphoz kapcsolódó munkarendváltozás miatt változik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatainak nyitvatartása augusztus 2-án, 3-án és 19-én – közölte a NAV az MTI-vel szerdán.

Munkaidő-beosztás Kérdés

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással Cikk

Személyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai cégek, az ügyfélszolgálatok fejlesztése kulcskérdés a jelenlegi gazdasági helyzetben – vonható le a következtetés a „Kiváló Kiszolgálás” programban részt vevő vállalatok ügyfél-kommunikációs szolgáltatásait vizsgáló felmérés nyomán.

Nébih: ügyeleti rend az ügyfélszolgálaton Cikk

2023. szeptember 11-én és 12-én a Nébih általános (06-1-336-9000), ENAR (06-1/336-90-50), Lóútlevél (06-1/316-06-63), valamint Felügyeleti Díj Ügyfélszolgálata (06-1-336-9024) továbbképzés miatt csökkentett kapacitással fog működni.

Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

A szolgáltatóknak megtakarítást, a fogyasztóknak jobb ügyfélélményt biztosít az új technológia. A már rendelkezésre álló technológiákhoz kapcsolódó kedvező tapasztalatok hatására az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti. A United Call Centers (UCC) piaci adatokra alapozott előrejelzése szerint néhány éven belül már Magyarországon is a tranzakciók döntő hányada automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd, különösen az olyan szabályozott területeken, mint a pénzügyi szolgáltatások, vagy éppen a logisztika – derül ki a UCC sajtótájékoztatójából.

Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

Kevesebb várakoztatást és állandó elérést kínálnak a már ma is elérhető digitális rendszerek. Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd – derül ki a UCC sajtóközleményéből.

Rendkívüli nyitvatartás lesz május 15–22. között a NAV-nál Cikk

Az szja-bevallás miatt a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) május 15. és 22. között rendkívüli nyitvatartással várja az ügyfeleket – közölte a hivatal csütörtökön az MTI-vel.

Csökkentett kapacitással működnek a Nébih ügyfélszolgálatai Cikk

2023. május 11-12-én a Nébih ügyfélszolgálatai továbbképzés miatt csökkentett kapacitással működnek – közölte honlapján a hatóság.

FKF: a hulladékot elszállítják, más szolgáltatás nem lesz az ünnep alatt Cikk

A hulladékszállítást a szokásos munkarend szerint végzi a fővárosban az FKF Hulladékgazdálkodási Divízió a húsvéti ünnepek idején, a lakossági hulladékudvarok és az ügyfélszolgálati irodák azonban zárva tartanak – közölte a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. keretein belül önállóan működő társaság csütörtökön az MTI-vel.

Figyelem! Két napig csökkentett kapacitással működik a Nébih ügyfélszolgálata Cikk

2022. október 10-én és 11-én a Nébih ügyfélszolgálata – szakmai továbbképzés miatt – csökkentett kapacitással működik. A hivatal kéri, hogy ebben az időszakban az ügyfélszolgálatot érintő megkereséseiket és közérdekű bejelentéseiket elsősorban e-mailben juttassák el nekik az alább megadott e-mail-címeken keresztül, olvasható a Nébih honlapján.

MNB-bírság ügyfél-tájékoztatási és panaszkezelési hiányosságok miatt Cikk

Az MNB 5 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a MetLife biztosítótársaság magyarországi fióktelepére többek között az ügyfél-tájékoztatást, a panaszkezelést érintő jogszabálysértések miatt – jelentette be a Magyar Nemzeti Bank.

Ügyfélszolgálat és GDPR Kérdés

Katás bt. folyamatos teljesítés Kérdés

Kötelező a maszkviselés a NAV ügyfélszolgálatain, intézze online adóügyeit! Cikk

November 15-étől kötelező a maszkviselés személyes ügyintézés esetén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)...

Hosszabb nyitvatartás lesz a NAV központi ügyfélszolgálatain Cikk

Május 20-án meghosszabbított nyitvatartási időben várják a segítségre szoruló adózókat a NAV központi ügyfélszolgálatain – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kapcsolt cégek minősítése

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Kölcsönkövetelés leírása, ha az adós elhunyt

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink