58 találat a(z) mesterséges intelligencia cimkére

Mesterséges intelligenciával működő robotok tartottak sajtótájékoztatót Cikk

Kilenc, mesterséges intelligenciával felvértezett humanoid robot tartott sajtótájékoztatót pénteken Genfben, ahol azt állították: hatékonyabb vezetők lennének az embereknél, de nem akarják senki munkáját elvenni, és nem lázadnak fel teremtőik ellen – közölte az MTI.

Több mint félszázezer operátort foglalkoztatnak a hazai telefonos ügyfélszolgálatok Cikk

A multik mellett ma már egyre több KKV is kiszervezi a call centerét. Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat – olvasható a United Call Centers (UCC) sajtóközleményében.

Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

Kevesebb várakoztatást és állandó elérést kínálnak a már ma is elérhető digitális rendszerek. Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd – derül ki a UCC sajtóközleményéből.

EU: jelölni kell a mesterséges intelligencia által létrehozott tartalmakat Cikk

Az álhírek elleni küzdelem részeként meg kell jelölni a mesterséges intelligencia (MI) által létrehozott, dezinformáció terjesztésére alkalmas tartalmakat – jelentette ki Vera Jourová, az Európai Bizottság átláthatóságért és értékekért felelős tagja hétfőn.

Kevesebb könyvelőre, bérszámfejtőre, pénztárosra, titkárnőre lesz szükség pár éven belül Cikk

Óriási kihívást jelent a dolgozóknak és a munkáltatóknak a mesterséges intelligencia (MI) és más informatikai technológiai újítások. A Világgazdasági Fórum friss kutatásának eredményei szerint az MI és más diszruptív technológiák elterjedésének munkahelyekre gyakorolt hatása a következő öt év során nettó pozitív lehet, de csak akkor, ha a meglévő munkaerő jelentős részének digitális készségeit is a változó igényekhez igazítják.

Mesterséges intelligencia: minden ötödik hazai cég tervezi a használatát Cikk

A cégek 15 százaléka már használ mesterséges intelligenciára épülő megoldásokat, és minden ötödik tervezi ilyen szoftver bevezetését a hatékonyság növelése érdekében – derül ki a profession.hu felméréséből, melyben 197 vállalatot kérdeztek meg.

Japán vezető szerepet kíván betölteni a mesterséges intelligencia nemzetközi szabályozásában Cikk

Kisida Fumio japán miniszterelnök szerint országa a G7-csoport soros elnökeként vezető szerepet kíván betölteni a mesterséges intelligencia használatára irányuló nemzetközi szabályozás megalkotásában – mondta a japán kormányfő az ország mesterséges intelligencia stratégiáját megvitató kormányzati bizottság első ülésén csütörtökön.

Szoftverhibák javítását segítő megoldáson dolgoznak szegedi kutatók Cikk

Nemzetközi együttműködéssel egy, a feladatok optimális kiosztását végző keretrendszeren belül a szoftverhibák javítását segítő megoldáson dolgoznak a FrontEndART Kft. és a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) kutatói – közölte a felsőoktatási intézmény közkapcsolati igazgatósága.

Uniós rendelet készül a mesterséges intelligencia alkalmazásának szabályairól Cikk

Uniós rendelet készül a mesterséges intelligencia alkalmazásának szabályairól – tájékoztatta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szerdán az MTI-t.

Brutális adatvédelmi bírságot szabott ki a NAIH mesterséges intelligencia alkalmazásáért Cikk

Friss határozatában rekord mértékű, 250 millió forintos adatvédelmi bírságot szabott ki a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) egy pénzügyi szolgáltatóra azért, mert szükségtelen és aránytalan mértékben támaszkodott a mesterséges intelligenciára az ügyfélszolgálati hívások hangelemzésével kapcsolatosan. A döntés részleteit az alábbiakban mutatjuk be.

Elkészült az ország mesterséges intelligencia stratégiája Cikk

Elkészült a mesterséges intelligencia stratégia, amely a mesterséges intelligencia (MI) térhódításával jelentkező technikai és a humántudomány területére tartozó kérdésekre keres választ – mondta az innovációs és technológiai miniszter hétfőn Veszprémben.

Így hathat a biztosítási ágazatra a digitalizáció Cikk

A biztosítási ágazat szereplői tisztában vannak azzal, hogy a szektort alaposan felforgatja a digitális átalakulás. Az átállás után azonban továbbra is az ügyfél- és kockázatkezelést helyezik majd a középpontba, de a digitális trendeket figyelembe véve, az ügyfélélmények fejlesztését és a más iparágakkal való együttműködésre törekszenek a jövőben. A Deloitte által készített jövőkutató-tanulmány szerint 2025-ben három típusú működési modell fogja uralni a biztosítási piacot.

A mesterséges intelligencia a vállalatvezetést is átalakítja Cikk

Jelentősen növelheti a termelékenységet a mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence – AI) és a gépi tanulás széleskörű üzleti alkalmazása, valamint a csapatok közötti együttműködés a technológiailag magasan képzett üzleti vezetők irányításával – állítja a DXC Technology. Új feladatot jelent a vezetőknek az AI asszisztensek és az emberek közötti ideális kommunikáció kialakítása.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Elektromos autó töltése

Antretter Erzsébet

adószakértő, Adótanácsadási Üzletágvezető

Niveus

Támogató feltüntetése – ellenszolgáltatásnak minősül?

Antretter Erzsébet

adószakértő, Adótanácsadási Üzletágvezető

Niveus

Katás egyéni vállalkozó cseden

Adózóna szerkesztőség

kérdések és válaszok

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 március
H K Sze Cs P Sz V
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Együttműködő partnereink