4 találat a(z) kilépő munkavállaló cimkére

Iratok megőrzése: hogyan lehet betartani az adatvédelmi szabályokat? Cikk

Az alkalmazottak személyes adatait, a bérszámfejtéssel kapcsolatos iratokat, nyomtatványokat mennyi ideig kell megőrizni, hogy az összhangban legyen a törvényekkel? – kérdezte olvasónk. Elvileg a tb-törvény szerint az alkalmazott nyugdíjba vonulása utáni 5. év végéig szól ez a kötelezettség, az adatvédelmi törvény viszont tiltja a kilépett alkalmazottak adatainak megőrzését – jegyezte meg. Dr. Kéri Ádám ügyvéd, compliance szakértő válaszolt.

Végelszámolás munkajogi feladatai Kérdés

Visszahívott béren kívüli juttatás adózása Kérdés

Tartozás átvállalása Kérdés

Kilépő munkavállaló tartozását az új munkahely (cég) átvállalja. Milyen járulékok terhelik a céget és a munkavállalót?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Lakóingatlan-vásárlás illetéke

dr. Juhász Péter

jogász-adószakértő

HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt.

Üzletrész értékesítése

Nagy Norbert

adószakértő

Fejlesztési tartalék felhasználása egyéb esetben

Pölöskei Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 december
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink