36 találat a(z) adminisztráció cimkére
Ki, mit gondol az adócsomagról? Cikk
Megkezdte az Országgyűlés az adótörvény-módosítási csomag általános és részletes vitáját. A kormánypárti képviselők méltatták az áfa-, illetve szja-terhek mérséklésére irányuló lépéseket, az ellenzéki pártok pedig kevesellték azokat, többször is bírálva egyebek között a kastélyfelújításokhoz adandó adótámogatást.
Időt rabló papírmunka, adóhátrányok – ezeken változtatna az adótanácsadók egyesülete Cikk
A Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Egyesülete eljuttatta az NGM részére a vállalkozók adminisztrációs terheinek csökkentésére és az adószabályok egyszerűbbé, érthetőbbé tételére vonatkozó javaslatait.
Munkaidő, adminisztráció – ezeken buknak meg a cégek Cikk
Bár a kereskedelmi munkáltatók többsége alkalmaz egyenlőtlen munkaidő-beosztást, ez ma még szinte kizárólag munkaidőkeretben történik. A döntő többség a Kúria döntését követően sem változtatott a vasárnapi pótlék fizetésének gyakorlatán. A kereskedelemben továbbra is leginkább papír alapú munkaidő-nyilvántartást vezetnek, a munkaidő-nyilvántartások vezetésének gyakorlata pedig több tekintetben sem felel meg a munkaügyi ellenőrzések által támasztott követelményeknek. Ezek a főbb következtetései a BDO Magyarország felmérésének, amely a kereskedelem munkaügyi helyzetét tárta fel.
Ettől fő a könyvelők feje! Kiscégek nagyvállalati adminisztrációval Cikk
Az utóbbi négy évben 25 százalékkal csökkentek a vállalkozások adminisztrációs terhei állította Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter a minap egy interjúban az NGM felmérésére alapozva. A kisvállalkozók ezt másként érzékelik.
Egyszerűbb adórendszert szeretnének Cikk
Az adórendszer és az adminisztráció egyszerűsítését szorgalmazza az uniós vállalkozók döntő többsége a versenyképesség érdekében - derül ki az EY globális tanácsadócég legfrissebb nemzetközi vállalkozói felméréséből, amelyben mintegy 350 uniós vállalkozót kérdeztek meg.
Minden második könyvelőre jut egy revizor Cikk
A könyvelők többsége szerint tovább növekedtek 2011-ben a vállalkozások adminisztrációs terhei - derült ki a Könyvelőiroda-vezetők Klubja és a PENTA UNIÓ Zrt. közös, több mint ezer könyvelőt érintő felméréséből. Az eredmények ugyanakkor rámutatnak, hogy mindössze a könyvelők harmada esetében csökkent az ügyfelek száma, tehát egyre több teher hárul a szakmára. Így talán nem is annyira meglepő, hogy az ellenőrzésre komoly figyelmet fordít az állam: minden második könyvelőre jut egy NAV-os.