adozona.hu
Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Airrel szemben
//adozona.hu/altalanos/Fogyasztovedelmi_eljaras_indult_a_Wizz_Airr_8H1WJF
Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Airrel szemben
Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – közölte ma az Igazságügyi Minisztérium (IM).
A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait – ecseteli közleményében a minisztérium.
Emiatt a szakmai irányító IM kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók érdekében. Az igazságügyi tárca közlése szerint az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartani.
Hozzászólások (0)