hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Az üzletet ide! Új program indul

  • MTI/Adózóna

A K&H Bank kis- és közepes vállalati (kkv) üzletága az idei első öt hónapban mintegy 8 százalékos hitelállomány-növekedést ért el a kkv-knak adott hiteleket nézve – mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési hálózatért felelős igazgatója a pénzintézet szerdai sajtóbeszélgetésén, Budapesten.

A bank piaci részesedése ezzel a kkv-hitelezésben 12-14 százalékot ér el. Konkrét számokról egyelőre nem számolt be az igazgató, mert a bankcsoport a jövő héten teszi közzé az idei első fél éves pénzügyi eredményeit.

A tájékoztatón Martin Jarolim, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese egy Belgiumban és Csehországban már nagy sikert arató, Magyarországon úttörőnek számító kezdeményezést mutatott be az újságíróknak, amelyet K&H a napokban indít el. A bank Az üzletet ide! programja a lakossági igények összegyűjtésével azt méri fel, milyen üzleteket, boltokat szeretnének az emberek látni a lakókörzetükben. A program koncepciója szerint az ország különböző térségeiben lakók szavazhatnak a hitelintézet online felületén arról, milyen üzletet, boltot, szolgáltatást látnának szívesen a környezetükben.

Martin Jarolim elmondta, szeptember 5-én indul a program, és remélhetőleg felkelti a kis- és közepes vállalkozások érdeklődését azzal, hogy valódi üzleti lehetőségeket mutat be számukra.

A program indulása előtt készített felmérés szerint a lakosság közvetlen lakókörnyezetében leginkább élelmiszerboltok, zöldségesek és fodrászüzletek találhatók. A válaszadók 83-90 százaléka mondta azt, hogy van a közelében ilyen üzlet. Jól el van látva Magyarország kávézóval, cukrászdával, fagyizóval is, a válaszadók 74 százalékának a közelében van ilyen.

Kiderült az is, a válaszadók mindössze 10 százaléka gondolja úgy, hogy gyakran jönnek létre új vállalkozások a közvetlen lakókörnyezetükben. Csak 25 százalék gondolja azt, hogy a lakókörnyezetében meg tud vásárolni minden szükséges terméket és szolgáltatást, 44 százalékuk szívesebben vásárol a közelében lévő boltokban, és 21 százalékuk akár magasabb árat is hajlandó fizetni, csak közelebb legyen a bolt hozzá.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Rendezvénybelépő elszámolása

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Jövedéki termék értékesítése fesztiválon

Tüske Zsuzsanna

vámszakértő

2017 előtt kötött céges biztosítások adója

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink