adozona.hu
Belefullad cége a papírmunkába? Így működhet hatékonyabban
//adozona.hu/szamvitel/Belefullad_cege_a_papirmunkaba_Igy_mukodhet_YPFSVP
Belefullad cége a papírmunkába? Így működhet hatékonyabban
Új informatikai megoldások alkalmazásával jelentősen csökkenthetik a vállalkozások adminisztrációs terheiket úgy, hogy a különböző nyilvántartások színvonala növekszik és eközben az alkalmazottak is jobb kiszolgálást kapnak a munkaadójuktól – hívja fel a figyelmet az Accace outsourcing és tanácsadó cég.
Egy cég életében számos olyan terület van, ahol a jogszabályok sok adminisztrációs terhet rónak a munkáltatóra – ilyen például a számlázással, bérszámfejtéssel kapcsolatos iratok nyomtatása, kezelése, a könyvelőirodához történő eljuttatása és archiválása. Ezeken a területeken felmerülő feladatokkal akár cégen belül, akár a vállalkozás külső partnereinél (bérszámfejtőnél, tanácsadónál) rendszeresen kell foglalkozni, és új megoldásokat kell kidolgozni a hatékonyság és költségcsökkentés érdekében.
A vállalkozói terhek mérséklését, a hatékonyság növelését szolgálja egyebek között az olyan, felhő alapú informatikai megoldás, amely egyszerre teszi egyszerűbbé és gyorsabbá a könyvelési, bérszámfejtési és adatszolgáltatási feladatokat. Ez a rendszer a kis- és nagy vállalatok körében gyakran felmerülő kérdésekre ad jó választ: egyszerűsíti az adatok és a dokumentációk, például a számlák archiválását, miközben a felhasználóknak nem kell másolatot készíteniük például a számlákról a könyvelőcéghez való megküldés előtt, elég azt csak digitalizálni és az online felületen eljuttatni a könyvelőhöz. Így nagyobb vállalatok esetében akár komolyabb adminisztratív költség is megspórolható – vélik az Accace outsourcing és tanácsadó cég szakemberei.
A korszerű informatikai megoldás a munkavállalók ügyeinek intézését is megkönnyíti. A felhő alapú szolgáltatás segítségével a dolgozók bármikor hozzáférhetnek a bérszámfejtéssel, adóbevallással, cafetériával kapcsolatos dokumentumaikhoz, amelyeket nem kell kinyomtatni és fizikailag tárolni. A dolgozók közvetlenül tehetnek fel kérdéseket a felhő alapú internetes rendszeren keresztül a bérszámfejtő cég képviselőinek.
A rendszer személyre szólóan figyelmezteti a vállalkozás pénzügyi munkatársát vagy munkavállalóját a közeledő adóbevallási határidőkre és egységes formában, egy helyen tárolja az adminisztrációval kapcsolatos dokumentumokat. A borítékban történő bérlap és számlamásolat küldése is elkerülhető az ilyen rendszer használatával, ráadásul az e-mailes kommunikációt akár teljesen kiváltja.
Hozzászólások (0)