3 találat a(z) hibás áru cimkére

Hibás áru visszaküldése közösségen belül Kérdés

Garanciális probléma miatti számlasztornó Kérdés

Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!

Mikor az eladó dolga a visszáru számlázása, mikor a vevőé? Cikk

Visszaküldött áru esetén kinek a feladata a visszáru kiszámlázása? Úgy tudom, hogy a legtöbb esetben az eladó dolga ez, de – ha jól tudom – vannak esetek, amikor a vevő feladata kiszámlázni a visszavitt árut. Kérném szépen a szakvéleményét! Olvasónk kérdésére Hunyadné Szűts Veronika igazságügyi adó- és járulékszakértő válaszolt.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Családi adóalap-kedvezmény

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Koraszülött csed eltolásának számítása

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Kkv-minősítés, létszám felvásárlás esetén

Pölöskei Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 július
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Együttműködő partnereink