• Szabó Anita
Hozzászólások 0

Garanciális probléma miatti számlasztornó

Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

hirdetés
NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2020 október
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close