adozona.hu
Mit tegyen, ha az iOS rendszerű készülékeken az online számlázó vagy a NAV azonosító alkalmazás „SSL tanúsítvány hiba” üzenetet ír ki?
//adozona.hu/altalanos/NAV_iOS_tanusitvany_online_szamlazo_program_487BGY
Mit tegyen, ha az iOS rendszerű készülékeken az online számlázó vagy a NAV azonosító alkalmazás „SSL tanúsítvány hiba” üzenetet ír ki?
Tájékoztatót adott ki honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), hogy milyen lépésekkel orvosolható, ha az iOS rendszerű készülékeken az online számlázó vagy a NAV azonosító alkalmazás „SSL tanúsítvány hiba” üzenetet tapasztal.
Ha iOS operációs rendszerű készülékén az online számlázó vagy a NAV azonosító alkalmazás „SSL tanúsítvány hiba” üzenetet tapasztal, az a következő lépések sorozatával orvosolható:
- Töltse le iOS operációs rendszerű készülékére az e-szigno weboldaláról az alábbi tanúsítványt: https://www.e-szigno.hu/rootca2017.crt
- A tanúsítvány letöltése után a Beállításokban válassza a Profil letöltve lehetőséget.
- Telepítse a tanúsítványt.
- A telepítés után nyissa meg a Beállítások / Általános / Infó menüpont alján található a Trust-tanúsítványok beállításai lehetőséget.
- A telepített e-Szigno Root CA 2017 tanúsítványnál engedélyezze a megbízhatóságot.
Ezt követően ellenőrizze az alkalmazás (Online Számlázó, NAV Azonosító) működését.
A következő dokumentumban részletesen tájékozódhat a lépésekről: iOS_tanúsítvány_hiba_tájékoztató.pdf
Hozzászólások (0)