hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Jobb ügyintézést ígérnek a kormányablakoknál, 7 milliárd forintos támogatásból

  • adozona.hu

A Fejér Megyei Kormányhivatal által vezetett konzorcium 7 milliárd forint vissza nem térítendő európai unós támogatásban részesült a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 „Az adminisztratív terhek csökkentése” konstrukció keretében, olvasható a kormányportálon.

A projekt stratégiai célkitűzése a fővárosi és megyei kormányhivatalok hatékony irányításához szükséges információ és elemzési háttér biztosítása, valamint az elektronikus forma alkalmazásának elterjesztése a belső hivatali működés során. A fejlesztést a Fejér Megyei Kormányhivatal a Miniszterelnökséggel, valamint a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökséggel közösen alkotott konzorciumban valósítja meg.

A fejlesztés részeként megvalósul az adattárház kialakítása gazdálkodási és működési adatkörökre; elemzési szolgáltatásokat alakítanak ki a különböző vezetői szintek igényeinek figyelembevételével; továbbfejlesztik a gazdálkodási rendszer, melynek keretében bevezetik az e-számla rendszert, megvalósulnak az ügyfelek fizetési lehetőségeinek bővítéséhez szükséges kormányhivatali szintű fejlesztések, valamint munkaállomásokat szereznek be.

Az összesen 217 helyszínen megvalósuló fejlesztésben érintett szervezetek az elsődleges államigazgatási helyszínekként funkcionáló kormányhivatalok és járási hivatalok, beleértve a kormányablak-hálózatot és a települési ügysegédeket is.

Az egységes irányítási struktúra kialakítása által korszerűsödnek a munkamódszerek, valamint az ország minden pontján azonosan magas színvonalú és egységes közigazgatási információszolgáltatások lesznek elérhetőek a fővárosi és megyei kormányhivatalok és szervezeti egységeik vezetői és munkatársai számára. A fejlesztések eredményeképpen közvetetten csökkennek az ügyfelek (állampolgárok és vállalkozások), valamint a kormányhivatalok helyi és területi partnerszervezeteinek adminisztratív terhei, és (különösen az e-számlarendszer bevezetése által) kézzel foghatóvá válik számukra a gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézés.

A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg.

A projekt megvalósításának tervezett határideje 2018.12.31.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Üzemi baleset

Széles Imre

tb-szakértő

Gyógytorna

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink