hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Reklámadó: szigort és bizonytalanságot hoz a módosítás

  • Erdős Gabriella adószakértő, TaxMind Kft.

Tovább szigorítaná a reklámadót a törvényalkotási bizottság (tab) 2015-ös adócsomaghoz november 13-án benyújtott javaslata, és várhatóan nőni fog a fogalmak értelmezése miatti jogbizonytalanság is.

Az idén bevezetett reklámadó rövid története alatt immár sokadszor változik. Úgy tűnik, hogy a mostani bizottsági módosító javaslat nem szüntetné meg a meglévő bizonytalanságokat, hanem inkább újakat teremtene.

A változások öt alapkategóriába sorolhatók:

OLVASSA TOVÁBB CIKKÜNKET, hogy megtudja, miben módosulna a reklámadó a törvényalkotási bizottság javaslata szerint.
A teljes cikkhez előfizetőink férnek hozzá, ha e-mail címük és jelszavuk megadásával belépnek az oldalra.

A folytatáshoz előfizetés szükséges.
A teljes cikket előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink olvashatják el! Emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Üzemi baleset

Széles Imre

tb-szakértő

Gyógytorna

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink