26 találat a(z) online értékesítés cimkére

Digitális termék online értékesítése – számla, vagy nyugta? Kérdés

Saját készítésű termékek értékesítése Kérdés

Vizsgálatot indított a Wizz Airrel szemben a versenyhivatal Cikk

Vizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air légitársasággal szemben, mivel a versenyhivatal feltételezi, hogy a társaság megtévesztéssel tereli feláras szolgáltatásai felé a fogyasztókat az online jegyvásárlás során – közölte a GVH.

Online értékesítés katásként: bajban lehet, aki nem figyel erre Cikk

Elállhat-e az eladástól a katás egyéni vállalkozás, ha cég nevében vásárolna tőle valaki az online platformján? – kérdezte olvasónk. Szipszer Tamás adószakértő válaszolt.

Új kata – mit tehetek, ha egy cég vásárol tőlem? Kérdés

Felülvizsgált VBER és vertikális iránymutatások lépnek hatályba 2022. június 1-jén Cikk

Az Európai Bizottság május 11-én elfogadta az új vertikális csoportmentességi rendeletet (a továbbiakban: VBER) és az új vertikális iránymutatásokat (a 2010-es szabályok alapos értékelését és felülvizsgálatát követően), melyek 2022. június 1-jén lépnek hatályba – írja honlapján a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

Online értékesítés Kérdés

Távértékesítés áfája Kérdés

Webshopot indítana? Ezeket a lépéseket nem szabad kihagyni Cikk

Önálló vállalkozás indításakor – a trendeket figyelembe véve – érdemes azonnal az online térben értékesíteni, és saját webshoppal indulni.

Online értékesítőhelyek adatszolgáltatása, határon átnyúló adótervezés: DAC 6 és DAC 7 Cikk

Az Európai Unió közigazgatási együttműködéséről szóló irányelvet bemutató cikksorozatunk befejező részében a két utolsó pillér, a DAC 6 és a DAC 7 szabályait foglaljuk össze, felidézve az év elején a témában megjelent korábbi cikkeinkben írottakat.

Angol vállalkozás tb-kötelezettsége Kérdés

Egyéni vállalkozó külföldi értékesítése Kérdés

Az online piactereken értékesítenének a kkv-k, de nincs elég szakember Cikk

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. A válaszadók 63 százalékánál felértékelődött az internetes piactereken való értékesítés, azonban mindössze 10 százalékuk érzi úgy, hogy az átlagnál magasabb a digitális felkészültsége. A kutatásból az is kiderül, hogy bár a megkérdezettek háromnegyede felismerte, hogy a digitalizáció a kulcs a koronavírus okozta gazdasági nehézségek leküzdésére, több mint felük (54 százalék) nem tud fejleszteni ezen a téren a humán erőforrás hiánya miatt, a kitöltők közel negyede pedig ebből az okból webáruházat sem üzemeltet. A vizsgált kkv-k több mint felénél a digitalizációért és a közösségimédia-felületek kezeléséért a tulajdonos egy személyben felel.

A karantén alatt játszottunk: a Lego 7 százalékkal növelte bevételét az első félévben Cikk

Hét százalékkal nőtt a dán Lego építőjáték-gyártó csoport bevétele az első fél évben, mert megugrott az online értékesítés, miközben a játékboltok döntő része egy időre bezárt a koronavírus-járvány miatt.

Elindult az agrárkamara élelmiszerkereskedelmi online piactere Cikk

Már működik a NAK Piactér oldal (www.nak.hu/piacter), amely olyan – termékkörökre, mennyiségre, rendelkezésre állás rendszerességére, földrajzi területre és egyéb keresési feltételekre szűrhető – felület, amely lehetővé teszi az élelmiszertermelők, -előállítók, illetve a kereskedők, felvásárlók közötti közvetlen kapcsolatfelvételt – írja az üzletem.hu.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Időszakos orvosi vizsgálatok

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Egyéni vállalkozásból kivonás

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink