33 találat a(z) ügyfélszolgálat cimkére

Ügyfélfogadás a NAV központi ügyfélszolgálatain Cikk

Időpontfoglalás alapján fogadják a személyesen megjelenő ügyfeleket a NAV központi ügyfélszolgálatai – közölte a Newmzeti Adó- és Vámhivatal. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

Telefonos ügyfélszolgálat: 5 percen belül elérhetőnek kell lenni! Cikk

Az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizték a fogyasztóvédők a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat. A hívások közel negyedénél tapasztaltak kisebb-nagyobb hiányosságot az előírások betartásában – tájékoztat közleményében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).

Fáradhatatlan, sosem ideges, jó humorú válaszadót ígér ügyfeleinek a Nébih Cikk

2020. július 1-jén elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. Nébo a hét minden napján, napi 24 órában válaszol a hivatalt a Facebook Messenger felületen felkereső ügyfelek kérdéseire, fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket.

Egyre több cég szünetelteti a személyes ügyintézést Cikk

Sok cég szünetelteti ideiglenesen a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban a koronavírus további terjedésének megakadályozása érdekében.

A NAV online szolgáltatásait ajánlja az ügyfélszolgálatok felkeresése helyett Cikk

Az ügyfélszolgálatok felkeresése helyett a lakosságnak is érdemes igénybe venni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) online szolgáltatásait – közölte az adóhivatal pénteken az MTI-vel.

NAV: ha bajban van az szja-bevallásával, itt kérhet segítséget Cikk

Már csak négy nap van hátra a személyi jövedelemadó (szja) bevallás határidejéig, azaz május 20-án éjfélig lehet átnézni, elfogadni, módosítani és kiegészíteni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) által készített szja-bevallási tervezetet, amit legegyszerűbben az ügyfélkapuval rendelkezők tehetnek meg az adóhivatal honlapjáról elérhető webes felületen – közölte a NAV csütörtökön az MTI-vel.

4+1 tipp az adatvédelmi bírság elkerülésére ügyfélszolgálatot működtetőnek Cikk

Az ügyfélszolgálatokon naponta rengeteg személyes adat keletkezik, amelyek kezelését, tárolását az új európai általános adatvédelmi rendelet (GDPR) alapján már szigorúan ellenőrzik. Egy telefonhívásnál azonban nincs mód arra, hogy az ügyfelek egy rubrikába kattintott X-szel jelöljék az adatkezeléshez való hozzájárulásukat. Hogyan válhatnak GDPR-kompatibilissé az ügyfélszolgálatok? A call centereket üzemeltető Arenim Technologies szakértői az első ellenőrzések tapasztalatai alapján összeszedték, mire érdemes figyelniük a vállalatoknak.

Fontos hír a Telekomtól! Ne hagyja hétvégére az ügyintézést! Cikk

A Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak rendszerfejlesztése miatt február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket – közölte a Magyar Telekom.

Ügyfélszolgálati munkatárs Kérdés

Tisztelt Szakértő! Az alábbi kérdésekkel fordulok Önhöz. Ügyfélszolgálati ügyintéző elnevezésű munkakör betöltéséhez van olyan jogszabályi előírás, amely szerint a munkakör betöltéséhez meghatározott szakképesítéssel kell rendelkezni? Amennyiben van ilyen előírás, azt melyik jogszabály tartalmazza? Az OKJ rendeletben (150/2012. kormányrendelet) található "felső középfokú szakképesítés, amely érettségi végzettséghez kötött és elsősorban iskolarendszeren kívüli szakképzésben szerezhető meg", ilyen előírásnak – azaz ilyen szakképesítéssel rendelkezni kell a munkakör betöltéséhez – felel meg? Szíves válaszait köszönöm! Tisztelettel:

Online igényelhető a diákhitel, a törlesztés felfüggeszthető, elengedhető Cikk

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-án indított személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés, az elmúlt időszakban beérkezett szerződések 40 százalékát már elektronikus aláírással kötötték meg – közölte a Diákhitel Központ Zrt.. Az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása indokolja, hogy a társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A Budán működő Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este 6-ig várja az érdeklődőket.

Szja-bevallás: rendkívüli nyitvatartás a NAV-nál, telefonos segítség hétvégén is Cikk

Hosszabbított nyitvatartással várják ügyfeleiket a mai naptól a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatai rendkívüli. A személyijövedelemadó (szja)-bevallás közelgő határideje miatt a személyes ügyintézés mellett az adóhivatal még hétvégén is telefonos segítséget nyújt – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára.

Rendkívüli ügyfélfogadás a NAV-nál Cikk

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal központi ügyfélszolgálatai 2016. május 9. és május 20. között rendkívüli nyitvatartással várják az ügyfeleket.

Szja-bevallás – még mindig találunk egyszerű megoldást Cikk

Bármily hihetetlen, az eddig ajánlottak után még mindig talál egyszerű megoldást az, akinek személyijövedelemadó-bevallása nem a munkáltatója, és nem is a NAV közreműködésével készül.

Ügyfélszolgálat termékbemutató esetén Kérdés

Tisztelt Szakértő! 2016. január 25-étől a termékbemutatót tartó vállalkozásnak ügyfélszolgálatot kell fenntartania. Ezzel kapcsolatban merült fel néhány kérdésem: 1. Az MLM-es cégek előadásain, bemutatóin is szükséges az ügyfélszolgálat? Megyeszékhelyen szükséges számukra az ügyfélszolgálat? 2. Ha a termékbemutatót lakáson tartják, mi a helyzet? Helyben, valamint megyeszékhelyen akkor is szükséges az ügyfélszolgálat? 3. Két termékbemutatót tartó cég fenntarthat-e egy vagy több közös ügyfélszolgálatot? Így csökkentve a költségeket. Ha erre van lehetőség, milyen módon lehet a költségeket elszámolni? 4. Van-e valamilyen előírás arra vonatkozóan, hogy az ügyfélszolgálatnak milyen funkciókat kell kötelezően ellátnia? Ha van, mik ezek a funkciók? Válaszát előre is köszönöm!

Nyugdíját intézné? Kedden ne tegye! Cikk

Július 1-jén nem érdemes felkeresni a nyugdíjfolyósító vagy a NAV ügyfélszolgálatait, de más kormányhivatalokat sem.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kapcsolt cégek minősítése

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Kölcsönkövetelés leírása, ha az adós elhunyt

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink