adozona.hu
Arculatot és nevet vált a SodexoPass
//adozona.hu/archive/20100607_berenkivuli_juttats_utalvany
Arculatot és nevet vált a SodexoPass
A béren kívüli juttatásokat az adott ország jogi környezete határozza meg, így ez a jelenség egyes országokban különböző mértékű, azonban nemzetközi tendenciának tekinthető. A változó piaci környezetre reagálva a Sodexo mind a 80 országban, ahol jelenleg is működik, új nevet vezet be, és újrapozícionálja a márkát.
A céget Sodexo Motivációs Rendszerek hívják majd és az egész üzletágat érintő változást követően a cég is megújul, amely egyaránt érinti a vállalat külső megjelenését és szolgáltatási palettáját. A Sodexo Csoport továbbra is két tevékenységi körben működik: Helyszíni Szolgáltatások (korábban: Sodexo Étkeztetés és Facilities menedzsment), valamint Motivációs Rendszerek (korábban: Sodexo Pass).
Jelenleg Magyarországon a béren kívüli juttatások három kategóriába sorolhatók: adómentes, kedvezményes adózású és normál adózású elemek. A Sodexo által elvégzett felmérés szerint ma a legkedveltebb juttatási forma a melegétel utalvány, amelyből az idei évben kétszer nagyobb értékben rendeltek a munkáltatók, mint a tavalyi év azonos időszakában.
A 100 fő feletti cégek 44 százaléka cafeteria rendszerben biztosítja alkalmazottai számára a juttatásokat, és az átlag cafeteria keret 242 000 forintban állapítható meg. A cafeteria kereten belül legfőképp a melegétel utalványt választják a dolgozók, melynek maximálisan választható kerete 18 000 forint. Tapasztalataink szerint ügyfeleink jelenleg kettős kihívással néznek szembe: dolgozóik elégedettségének és elkötelezettségének növelése a cég gazdasági teljesítményének maximalizálása mellett. Célunk, hogy a jövőben stratégiai partnerként választ adjunk, valamint megoldásokat nyújtsunk ezen kihívásokra – fogalmazott Bessenyey Bálint.