hourglass_emptyEz a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt
Elégedettségi felmérés indul november 17-étől az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az APEH „fontos visszajelzéseket” munkájának és működésének irányairól, a változtatandó területekről.
„Az állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze” – áll az adóhatóság sajtóközleményében. November 17-étől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.
Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu-t
A felmérés két hétig tart, a válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük a jövőben – zárul a sajtóközleményt.
Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.