hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Közkívánatra ismétlünk! - Gyakorlati képzés a cégkapuról és az elektronikus ügyintézésről

  • adozona.hu

Jelentkezzen most, 30%-os előrendelési kedvezménnyel! - 2019 január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés már minden gazdálkodó szervezet számára kötelező. A Cégkapu használata már ma is sok kérdést vet fel, de a januári kötelező indulás sokak számára okozhat még nehéz pillanatokat. Az Adózóna és a System Média Kft. közös rendezvényen mutatja be a legfontosabb gyakorlati tudnivalókat.

A cégek számára az elektronikus ügyintézés lesz 2019. januártól az egyetlen út a hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot, és ez fordítva is igaz.

Ismerje meg a rendszer működését és az új beállítási lehetőségeket gyakorlati bemutatónkon keresztül, és tájékozódjon a folyamatosan változó jogszabályi környezetről is!

Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató

Gyakorlati képzésünket minden gazdálkodó szervezetnek ajánljuk:

  • operatív vezetőinek,
  • cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek,
  • könyvelőinek.

Főbb témakörök:

Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu – Konzultáció

Előadók:

dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

Helyszín, időpont:

2019. február 18. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9:00 órától!
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)

Jelentkezzen most, és ismerje meg a cégkapu kezelőfelületét, az elektronikus ügyintézés gyakorlati buktatóit!
2019. február 11-ig 30%-os előrendelési kedvezménnyel!

Az Adózóna aktív előfizetői további kedvezményt kapnak a rendezvény árából.
Ennek a feltételeiről emailben értesítjük ki az érintetteket.

*Jelentkezési feltételek:
A rendezvényt a HVG Kiadó Zrt. és a System Media kft. közösen szervezi. A lebonyolítást a HVG Kiadó Zrt. megbízásában a System Media Kft. végzi.
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a rendezvény lebonyolításával megbízott System Media Kft. által kiküldött számla alapján, az ő bankszámlaszámukra (SBERBANK: 14100237-10421849-01000004) szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig (T: 1-787-7570; Email: [email protected]. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 290 Ft + áfa /fő áron!

A rendezvény szervezése a HVG Kiadó ZRT. és a System Media Kft. közös adatkezelésével történik.
Az online jelentkezéssel a jelentkező a HVG Kiadó Zrt. jogi és adatvédelmi nyilatkozatát és a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát egyaránt elfogadja, a jelentkezés során megadott adatait a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció lebonyolítása érdekében mindkét cég rendelkezésére bocsátja, és tudomásul veszi a felvétel rögzítésével kapcsolatos tájékoztatásunkat.
A HVG Kiadó Zrt. jogi adatvédelmi nyilatkozatát itt olvashatja el: >>>
A System Media adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kapcsolt vállalkozások meghatározása

Antretter Erzsébet

adószakértő, igazgató

Niveus Consulting Group Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink