hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

NAV-útmutató az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerről

  • adozona.hu

Tájékoztatót tett közzé honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerre vonatkozó tudnivalókról.

A NAV telefonos tájékoztató és ügyintéző rendszerei 2022 júliusától közös rendszerbe kerültek, így ettől az időponttól a NAV Infóvonalán kérhető mind általános mind egyedi ügyekben tájékoztatás, valamint meghatározott ügykörökben azonosításhoz kötött ügyintézés is kezdeményezhető. Az ügyintézési és az egyedi tájékoztatási lehetőségek körében változás nem történt.

A tájékoztatóban részletezi az adóhatóság, hogy milyen ügyek intézhetők telefonon, mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei, és ismerteti az ügyintézés gyakorlatát.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Cafeteria

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Globális minimumadó 2024-re

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Állami ösztöndíj ledolgozása

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink