hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

NAV-útmutató az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerről

  • adozona.hu

Tájékoztatót tett közzé honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerre vonatkozó tudnivalókról.

A NAV telefonos tájékoztató és ügyintéző rendszerei 2022 júliusától közös rendszerbe kerültek, így ettől az időponttól a NAV Infóvonalán kérhető mind általános mind egyedi ügyekben tájékoztatás, valamint meghatározott ügykörökben azonosításhoz kötött ügyintézés is kezdeményezhető. Az ügyintézési és az egyedi tájékoztatási lehetőségek körében változás nem történt.

A tájékoztatóban részletezi az adóhatóság, hogy milyen ügyek intézhetők telefonon, mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei, és ismerteti az ügyintézés gyakorlatát.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Átalányadóra áttérés szja-bevallásban

Lepsényi Mária

adószakértő

Engedmények egyszeres könyvvitelben 2.

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink