101 találat a(z) felmérés cimkére

Üzenetküldő applikációkkal spórolnak a telefonszámlán a magyarok Cikk

Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok, 47 százalékuk részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, 38 százalékuk pedig inkább e-mail-eket küld SMS-helyett – derül ki a transzparens mobilcsomag-összehasonlítással foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.

Megtartható-e a munkahely? Így vélekednek a munkavállalók Cikk

A hazai munkavállalók az egy évvel ezelőtti állapothoz képest egyre optimistábban tekintenek jelenlegi állásuk, illetve munkahelyük stabilitására, amelyet egy esetleges új elhelyezkedés esélyével kapcsolatos percepció rekordmagas pontszáma is alátámaszt. Összességében elmondható, hogy a magyarok egzisztenciális válságérzete már túl van a mélyponton és közelít a járvány előtti időszakhoz, derül ki a BNP Paribas Cardif Biztosító és a Medián legfrissebb közös kutatásából.

Bizakodóak a magyar cégek egy kutatás szerint Cikk

Tovább nőtt a cégek optimizmusa a második negyedévben, 6 pontra emelkedett a nagyvállalati növekedési index értéke; ilyen magasan utoljára a vírus berobbanása előtt volt a mutató a legújabb K&H növekedési index kutatás szerint.

Így vélekednek a magyar munkavállalók az elmúlt egy év kihívásairól Cikk

A magyar munkavállalók 29 százalékának nem okozott nehézséget a 2020 márciusa óta tartó időszak, 37 százaléka „hullámvasútként” élte meg jobb és rosszabb időszakokkal, míg csaknem 32 százalék szerint „nagyon nehéz év volt” – közölte a HR Portál kedden az MTI-vel.

Megváltoztatja a munkaerőpiacot a home office Cikk

Globálisan a munkavállalók 73 százaléka szeretne a járványhelyzet után is rugalmas feltételekkel, leginkább otthonról dolgozni, ugyanakkor a dolgozók 40 százaléka tervezi, hogy még ebben az évben munkahelyet vált – közölte a Microsoft Magyarország szerdán az MTI-vel.

A magyar munkavállalók áldozatot is hoznának munkahelyük megtartása érdekében Cikk

A koronavírus-járvány hatására tartós változásokra számítanak a foglalkoztatásban a magyar munkavállalók, akik egyre fontosabbnak tartják a munkahelyük biztonságát, amelyért áldozatokra is hajlandók, ám a többség ennél is előbbre helyezi a bérszínvonal megőrzését – derül ki a Randstad Workmonitor 34 országban, köztük Magyarországon végzett átfogó kutatásából.

Ezek fontosak a magyar munkavállalóknak Cikk

A magyar munkavállalók számára fontos a rendszeres kommunikáció a felettesekkel, a jó személyes kapcsolat a kollégákkal, valamint a rugalmas munkaidő – derül ki a Profession.hu és a Boston Consulting Group (BCG) közös, friss felméréséből.

Egyre többen kötnek már online biztosítást Cikk

A biztosítás bizalmi kérdés, mégis egyre többen kötnek szerződést online, a személyes ügyintézéshez a legtöbben csak megszokásból ragaszkodnak–- közölte az OTP Mobil Kft. az MTI-vel hétfőn.

A gondtalan nyugdíjas évekhez 21 millió forint megtakarítás kellene Cikk

A korábbi évekhez hasonlóan ellentmondásosan látják a nyugdíjjövőjüket a jelenleg még aktív, 30-59 éves magyarok, bár 82 százalékuk fontosnak tartja az öngondoskodást, mégis főleg az állami nyugdíjra számítanak időskorukban – mutatta be online sajtótájékoztatón a K&H legújabb felmérésének eredményeit Székely Pálma, a K&H Biztosító életbiztosításokért és saját értékesítési csatornákért felelős vezetője csütörtökön.

A koronavírus miatt többen takarékoskodnak, mások a jelennek élnek Cikk

Minden harmadik ember (31 százalék) kifejezetten a járványhelyzet miatt kezdett takarékoskodni, miközben 44 százalék már korábban is spórolt, és ezt a szokását továbbra is fenntartja, a takarékoskodók így a magyar népesség háromnegyedét teszik ki – közölte az MTI-vel a takarékossági világnap alkalmából közzétett kutatásának eredményét a CIB Bank.

Tegyünk különbséget gyógyszer és étrend-kiegészítő között! Cikk

A magyar fiatalok közel kétharmada (66,2 százalék) fogyasztott már valamilyen étrend-kiegészítőt, ugyanakkor 23,6 százalékuknak problémát jelent megkülönböztetni őket a gyógyszerektől. A felmérés szerint több mint negyedük tévesen úgy véli, ezek a szerek gyógyító hatással bírnak – derül ki a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) és a TÁRKI idei közös kutatásából.

Ennyit költöttek a szülők új számítástechnikai eszközökre a digitális oktatás miatt Cikk

A megkérdezett szülők negyedének kellett új számítástechnikai eszközt vásárolnia a koronavírus-járvány idején a kapcsolattartáshoz, erre átlagosan 125 ezer forintot költöttek, míg közel kétharmaduk vásárolt valamilyen kiegészítőt, átlagosan 32 ezer forintért – derül ki a Budapest Bank legfrissebb reprezentatív kutatásából.

Megmaradhat a home office és a csökkentett munkaidő a kkv-knál Cikk

A koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések közül a csökkentett munkaidő és a home office sok vállalkozás esetében hatékonynak bizonyultak, így ezek megmaradhatnak a jövőben is – derült ki a K&H Bank júniusi felméréséből, amelyet saját kkv-ügyfelei körében végzett.

Június 30-án zárul az Agrárcenzus online szakasza Cikk

Hamarosan, június 30-án zárul az Agrárcenzus, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) mezőgazdasági összeírásának első szakasza, olvasható a KSH oldalán.

Csaló ügyfelek a gazdasági bűnözés élén Cikk

A vállalatok által tapasztalt bűncselekmények toplistájának élén az ügyfelek által elkövetett csalás szerepel 35 százalékos aránnyal, ami növekedést jelent a 2018-ban mért 29 százalékhoz képest. A vállalkozások szerint az összes bűncselekmény közül ez a terület és a kiberbűnözés okozza a legtöbb gondot – derül ki a PwC globális gazdasági bűnözésről készített kétévenkénti felmérésének aktuális kiadásából.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Egyéni vállalkozásból kivonás

Lepsényi Mária

adószakértő

Ingatlan szerzésének időpontja

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink