101 találat a(z) szerencsejáték cimkére

Kaszinó pályázat nélkül a megbízhatóknak Cikk

A parlament hétfőn kormánypárti szavazatokkal fogadta el a szerencsejáték-szervezéssel összefüggő törvénymódosítást, amely részletesen meghatározza, mi alapján minősül egy szervezet megbízhatónak.

T/12847. számú törvényjavaslat indokolással - A szerencsejáték szervezésével összefüggő egyes törvények módosításáról Jogszabályok és jogi tartalmak

A koncesszióról szóló 1991. évi XVI. törvény (a továbbiakban Ktv.) 4. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) A koncessziós szerződés megkötésére - a szerződésnek a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 12. § (3) bekezdése szerinti meghosszabbítását, valamint a 10/C. § szerinti megkötését kivéve - az állam vagy az önkormányzat pályázatot köteles kiírni. A pályázat - kivéve ha honvédelmi vagy nemzetbiztonsági érdek a pályázat zárkörű kiírását teszi szükségessé - n...

Számlalottó az adóbevételek növelésére Cikk

Különösen nagy érdeklődés mellett indult hétfőn Szlovákiában az állami számlalottó, amelynek bevezetésétől az adóbevételek növekedését várja a kormány.

Adómentes lesz az online szerencsejáték nyereménye - a magánszemélyeknek Cikk

Az Országgyűlés megkezdte az egyes törvények távszerencsejáték-szervezéssel összefüggő módosításáról szóló T/10858. számú törvényjavaslat tárgyalását. A kormány által benyújtott javaslat a távszerencsejáték-szervezési tevékenységet nem-liberalizált modellben szabályozza, amely alapján az állami szerencsejáték-szervező és a törvényben meghatározott állami szervezői kör „alanyi jogon”, az egyéb szervezők pedig koncessziós pályázat és koncessziós szerződés esetén lesznek jogosultak e tevékenység végzésére. A javaslat indokolása szerint a módosítás célja a legális távszerencsejáték-szervezés törvényi feltételeinek megteremtése és emellett az illegális szervezők elleni fellépés érdekében az internetes blokkolás szabályainak törvényi rögzítése.

7/2013. (III. 1.) NGM rendelet Jogszabályok és jogi tartalmak

A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 38. § (2) bekezdés a), b), e), g) és j) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 73. § b) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva, a következőket rendelem el:




Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba.

BH+ 2013.1.40 Jogszabályok és jogi tartalmak

Az elsőfokú adóhatóság az M. Zrt.-vel szemben 2009. november 12-én indult eljárásban megállapította, hogy egy műsorhoz kapcsolódóan nézői kvízjáték elnevezésű telefonos nyereményjáték szervezésére került sor, amit a felperes készített és szállított le a televíziós csatorna részére.
Az eljárás eredményeként az elsőfokú adóhatóság a 2010. április 30. napján kelt határozatában a felperest, mint szervezőt - szerencsejáték engedély nélküli szervezése miatt - 500 000 Ft bírsággal sújtotta. Érdemi ...

Szerencsejáték-szervezői tevékenység szüneteltetése: hogyan alakul az adófizetés? Cikk

Azon időszakra, amikor a pénznyerő automata üzemeltető szünetelteti szerencsejáték-szervezői tevékenységét, nincs játékadófizetési és (nullás adattartalmú) bevallási kötelezettsége - hívja fel a figyelmet az adóhatóság.

Szerencsejáték és adóhatóság: januártól változik a törvény Cikk

Januártól bekerül a szerencsejáték törvénybe a távszerencsejáték, amelyre speciális szabályok vonatkoznak.

Online póker: jövőre akár 90 napra is zárolhatja a bankszámlát az adóhatóság Szakértői Kommentár

Amióta néhány héttel ezelőtt először elhangzott, hogy 2012. január 1-étől megadóztatják az online szerencsejátékot, tudni lehetett, hogy a várakozásoknak megfelelően lesz liberalizált piac a jövő évtől és a parlamentnek sürgősen meg kell kezdenie az ez irányú jogszabályalkotást. Ennek első lépése a Rogán Antal által jegyzett, a napokban elfogadott előterjesztés, amely két játéktípus előtt nyitja most meg a kapukat.

Ezt is módosítják a játékadó szabályaival együtt Cikk

A reklámszabályokat is tartalmazó, úgynevezett médiaalkotmány is megváltozik január 1-jétől, miután az Országgyűlés távszerencsejáték-adó bevezetéséről döntött és ahhoz kapcsolódva szabályozta az online szerencsejátékot: a hirdetési tilalom alá vont termékek köre kiegészül az adóhatóság engedélye nélkül szervezett távszerencsejátékkal.

Játékadó: amit nyer a kormány, elbukhatja a költségvetés Cikk

Európában a legsúlyosabb adóterhet kapták a nyakukba a szerencsejáték-szervezők és a játékautomaták üzemeltetői. Azonban az adóprés az adóbevételek csökkenéséhez, és a játékosvédelemre fordítható források megszűnéséhez vezet – állítják az iparág védelmezői.

Szerencsejáték adó: vegyes fogadtatás Cikk

Vegyesen ítélik meg a megkérdezett szakmai szövetségek a pénznyerő automaták adójának tervezett emelését, abban azonban egyetértenek, hogy szükség van az online szerencsejáték megadóztatására.

Nyereményjáték: a nyertes bukhatja az adójóváírást Kérdés

Sorsolás után kinek kell, illetve célszerű befizetnie a járulékokat a nyertes után? Olvasói kérdésre a Szmicsek Sándor, a Mazars adópartnere válaszol.

Kevesebb folyt be a pénznyerő automatákból Cikk

A Magyar Szerencsejáték Szövetség (MSZSZ) tagjai, vagyis a pénznyerő automatákat üzemeltető vállalkozások árbevétele mintegy 14 százalékkal csökkent tavaly az előző évhez képest - közölte Molnár Krisztián, az APEH szerencsejáték felügyeleti főosztályának vezetője szerdán Budapesten, az MSZSZ küldöttgyűlésén.

EH 2010.2199 Jogszabályok és jogi tartalmak

Az elsőfokú adóhatóság határozatával 635 000 forint bírság megfizetésére kötelezte a felperest, mert elmulasztotta a pénznyerő automata hulladékkezelésre történő átadásáról készült jegyzőkönyv megküldését, megsértve ezzel a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény (a továbbiakban: Szjtv.) 26. § (19) bekezdésében foglaltakra tekintettel az egyes szerencsejátékok engedélyezésével, lebonyolításával és ellenőrzésével kapcsolatos feladatok végrehajtásáról szóló 32/2005. (X. 21.)...

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR!
Ezért érdemes előfizetni!

Kérdések és válaszok

Nyílt végű pénzügyi lízing

Nagy Norbert

adószakértő

Alapítvány megszűnése

Nagy Norbert

adószakértő

Munkahelyi étkezés elszámolása

Nagy Norbert

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2020 március
H K Sze Cs P Sz V
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close