2 találat a(z) megszűnő szervezet cimkére

Milyen iratokat kell, és mennyi ideig megőrizni megszűnő szervezeteknél? Cikk

Megszűnő szervezet esetén melyek azok az iratok, bizonylatok, amelyek 5 év után, illetve korlátlan ideig nem semmisíthetők meg, s milyen módon kell gondoskodni az elhelyezésükről? – kérdezte olvasónk. Kneitner Lea, okleveles nemzetközi és igazságügyi adószakértő válaszolt.

Iratmegőrzés Kérdés

Tisztelt Adózóna! Megszűnő szervezet esetén melyek azok az iratok, bizonylatok, amelyek 5 év után, illetve korlátlan ideig nem semmisíthetők meg. Elhelyezésükről milyen módon kell gondoskodni. Köszönettel: Sermanné

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Gyes alatti munkavégzés

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Kötelezettség átvállalása II.

Gyüre Ferenc

adótanácsadó, okleveles könyvvizsgáló

Osztalék-visszaírás bejelentése – AVBA

Gyüre Ferenc

adótanácsadó, okleveles könyvvizsgáló

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 július
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Együttműködő partnereink