2 találat a(z) megszűnő szervezet cimkére

Milyen iratokat kell, és mennyi ideig megőrizni megszűnő szervezeteknél? Cikk

Megszűnő szervezet esetén melyek azok az iratok, bizonylatok, amelyek 5 év után, illetve korlátlan ideig nem semmisíthetők meg, s milyen módon kell gondoskodni az elhelyezésükről? – kérdezte olvasónk. Kneitner Lea, okleveles nemzetközi és igazságügyi adószakértő válaszolt.

Iratmegőrzés Kérdés

Tisztelt Adózóna! Megszűnő szervezet esetén melyek azok az iratok, bizonylatok, amelyek 5 év után, illetve korlátlan ideig nem semmisíthetők meg. Elhelyezésükről milyen módon kell gondoskodni. Köszönettel: Sermanné

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Hozamszámítás

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Second hand bolt árukészlete adományból

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Tőkeleszállítás

Horváthné Szabó Beáta

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink