4 találat a(z) kommunikáció cimkére
Indul a nagy karácsonyi roham: erre figyeljenek a webshoptulajdonosok! Cikk
Sok magyar kereskedőnek és kézműves terméket készítő kisvállalkozónak hozta meg a kedvét a saját webshop indításához, hogy 2020 negyedik negyedévében 39 százalékkal nőtt az online kereskedelem az előző évhez képest. Azonban a sikerességhez elengedhetetlen a tudatos kommunikáció, az időben megkezdett karácsonyi aktivitások és a közösségi média használata.
A NAV ügyfelei egyre inkább előnyben részesítik a digitális ügyintézést Cikk
Idén hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az Ügyfélkapun, és nagyjából ugyanennyivel csökkent a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatain személyesen megjelenő ügyfelek száma.
10 jó tanács, hogyan építhet sikeres céget Cikk
Egy céget felépíteni, fenntartani, esetleg folyamatosan fejleszteni nagyon nehéz feladat, csak igen keveseknek sikerül. Hazánkban tíz vállalkozásból hat az első néhány évben tönkre megy. Az idősebb cégvezetők a marketinggel, a fiatalok a cégfelépítéssel nem foglalkoznak eleget – véli Mészáros György, a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója.
Eddig 85 milliárd forintot utalt vissza az APEH Cikk
Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) a beérkezett 4,5 millió bevallásból eddig már 3,4 milliót dolgozott fel. Az adózók csaknem 71 milliárd pótlólag befizetendő adót vallottak be, a hivatal pedig mintegy 85 milliárd forintot utalt vissza. Emellett az új szóvivő az APEH új kommunikációjáról is beszélt, amelynek célja egy barátságosabb kép kialakítása az adóhivatalról.