17 találat a(z) kereskedelmi tevékenység cimkére

Székhelyen ellenőrizhető iratok, dokumentumok Kérdés

Kérem, foglalják össze, hogy a cég székhelyén milyen iratoknak, dokumentumoknak kell meglenni, amelyeket a NAV, vagy egyéb hatóságok helyszíni ellenőrzések alkalmával kérhetnek. A kft., amelyre vonatkozik a kérdés, egy kereskedelmi üzletet működtet a székhelyén, és online pénztárgéppel is rendelkezik. Alkalmazottak is dolgoznak a cégnél. Az iratőrzés helye is a cég székhelye. Kérem, térjenek ki a munkaügyi, törzsadattal kapcsolatos, és egyéb adóügyi iratokra is. Előre is köszönöm válaszukat!

Pénztárgép kötelező használata Kérdés

Vannak olyan vállalkozások, amelyeknek a tevékenységi körében olyan tevékenységek is szerepelnek, mint például kiskereskedelem, de ilyen tevékenységet még nem folytatnak. Ebben az esetben mi a teendő?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi autópályadíj elszámolása

Bunna Erika

adótanácsadó

Háromszög ügylet

Bunna Erika

adótanácsadó

Teljesítés dátuma

dr. Kelemen László

adószakértő, jogász

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 július
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Együttműködő partnereink