12 találat a(z) közösségi média cimkére

A pénzügyi döntések előtti tájékozódás fontosságára figyelmeztet a Gazdasági Versenyhivatal Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) azt tanácsolja a fogyasztóknak, hogy gondolják végig higgadtan a pénzügyeikkel kapcsolatos döntéseiket és több forrásból is tájékozódjanak. Kik azok a finfluenszerek és milyen tevékenységet végeznek? Hogyan képesek befolyásolni a fogyasztókat, és milyen kockázatokat rejthet a tevékenységük? Többek között ezekre a kérdésekre is választ ad a GVH legújabb tájékoztatója. A versenyhatóság a Gondolja Végig Higgadtan információs sorozatában most a finfluenszerekre, vagyis azokra az influenszerekre hívja fel a fogyasztók figyelmét, akik a közösségi média felületeiken különböző pénzügyi eszközöket, szolgáltatásokat népszerűsítenek – írja honlapján a GVH.

Internethasználat: ezt üzeni a hírközlési hatóság a fiataloknak Cikk

A közösségi média kockázatait, hatásait, valamint a használatában rejlő lehetőségeket mutatja be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legújabb, Sztorik a zsebben – történetek a közösségi médiából című kiadványa, amelyet gyermeknap alkalmából mutatnak be – közölte a hatóság kommunikációs igazgatósága.

18 év börtön Facebook-bejegyzések miatt Cikk

Thaiföldön egy bíróság 18 év börtönbüntetésre ítélt egy férfit, mert "felségsértő" bejegyzéseket tett közzé a közösségi médiában – közölték bírósági források szerdán.

Piramisjáték-gyanús MLM-termék jelent meg Hyperverse néven Cikk

A piramisjáték egyes jegyeit hordozó multi level marketing terméket reklámoznak a közösségi médiában HyperVerse néven, mely a korábbi HyperFund rendszer újragondolása. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) nem felügyeli a kriptovalutákhoz kötődő kereskedelmi ügyleteket. Ezen eszközök árfolyama kiszámíthatatlan, hiányoznak a károsultakat védő garanciaintézmények, és bűncselekmények elkövetésére is felhasználhatják őket. A jegybank figyelmeztetést adott ki az mnb.hu portálon, kérve a fogyasztókat: kellő körültekintéssel járjanak el e termékeknél.

Adatvédelem és közösségi média jelenlét 2. Kérdés

Ideje szigorítani a közösségi médiaplatformok szabályozásán Cikk

A német DIW gazdaságkutató intézet tanulmánya szerint a közösségi médiaplatformok az internetezők által látogatott oldalak több mint feléről tudomást szereznek, és olyan felhasználókról is fel tudnak állítani profilt, akik saját maguk nem jelentkeztek be hozzájuk. A kutatóintézet a szabályozás szigorítását javasolja.

Adatvédelem és közösségimédia-jelenlét Kérdés

Veszélyes a közösségi posztolás a céges adatokra, könnyen vihetik a kiberbűnözők Cikk

A közösségi médiában gyakran posztoló emberek nemcsak magukat, hanem a munkahelyüket is biztonsági kockázatnak teszik ki az ESET elemzése szerint, az IT-biztonsági cég a károk megelőzésére azt tanácsolja, akkor se osszanak meg túl sok információt az interneten, például a Facebookon vagy az Instagramon a felhasználók, ha segíteni akarnak másoknak, vagy ha a jó szándék vezérli őket. A kiberbűnözők ugyanis minden eddiginél kreatívabb stratégiákkal próbálnak adatokat szerezni, illetve megfertőzni az eszközöket rosszindulatú szoftverekkel.

Indul a nagy karácsonyi roham: erre figyeljenek a webshoptulajdonosok! Cikk

Sok magyar kereskedőnek és kézműves terméket készítő kisvállalkozónak hozta meg a kedvét a saját webshop indításához, hogy 2020 negyedik negyedévében 39 százalékkal nőtt az online kereskedelem az előző évhez képest. Azonban a sikerességhez elengedhetetlen a tudatos kommunikáció, az időben megkezdett karácsonyi aktivitások és a közösségi média használata.

Fizetnie kell a Facebooknak a hírek közléséért Ausztráliában Cikk

Megszavazta az ausztrál parlament csütörtökön azt az új médiatörvényt, amely előírja a közösségi médiának és az internetes keresőmotoroknak, hogy csak a hírportálokkal való megegyezés alapján közölhetik híreiket, vagyis egyes esetekben az előbbieknek fizetniük kell a hírtartalom megjelentetéséért – jelentette be Josh Frydenberg pénzügyminiszter.

Közösségi médiás ajánlás, promóció: így adóznak az influenszerek Cikk

A blogbejegyzések terjedésével, a felhasználóknak az internetes oldalakon történő fokozódó jelenlétével a gazdasági szereplők egyre gyakrabban reklámozzák termékeiket a közösségi portálokon és egyéb weboldalakon aktívan résztvevő magánszemélyek – újkeletű szóval influenszerek – közreműködésével. Cikkünkben áttekintjük az internetes oldalakon különféle termékeket hirdető személyek részére adott juttatások általánosforgalmiadó-, és személyijövedelemadó-vonzatát.

A Facebook és a Twitter még nem felel meg az uniós fogyasztóvédelmi szabályoknak Cikk

Történtek előrelépések, a vizsgált közösségi médiavállalatok közül kettő, a Facebook és a Twitter működése azonban továbbra sem felel meg teljes mértékben az uniós fogyasztóvédelmi szabályoknak – közölte csütörtökön az Európai Bizottság.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Egyéni vállalkozásból kivonás

Lepsényi Mária

adószakértő

Ingatlan szerzésének időpontja

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink