Tisztelt Szakértő! Könyveléssel és bérszámfejtéssel foglalkozom mint vállalkozó, vannak alkalmazottjaim, akik vagy csak könyvelést, vagy csak bérszámfejtést csinálnak, van olyan, aki mindkettőt. Ezt pontosítva, van egy cégem, mely katás, és 3 katás számláz be, akik nekem dolgoznak, és van benne egy kültag. Van egy kft.-m, melynél 1 alkalmazottam van. Egy kft., ahol csak én mint ügyvezető dolgozom. Ezt megcsavarva egy telephely, ahol katások, illetve másik cégben lévő egy alkalmazottam is dolgozik, illetve én is.
1. kérdésem: milyen feladatokat kell elvégeznem a 2018. 05. 25-én hatályba lépő GDPR-szabályozással kapcsolatban?
2. kérdésem mivel a bérszámfejtő adatfeldolgozó, az adatokat közvetlenül tőlem kapja meg. Ebben az esetben én lennék adatfeldolgozó képviselője?
3. kérdésem: lehetek én az adatvédelmi tisztviselő mindhárom esetben?
4. kérdésem: minden cég működésére külön adatvédelmi szabályzatot kell létrehoznom? Illetve ilyen esetben szükséges-e cégek szeparációja, ha egy telephelyen dolgozik mindenki, vagy mire kellene odafigyelnem az adatvédelemi szabályzattal kapcsolatban?
5. Katások esetében mik a szabályok?
Köszönöm szíves válaszukat!