2 találat a(z) ügyfélelégedettség cimkére

Értem én a humort, csak nem szeretem – az üzleti vezetők nagy része fél a humor alkalmazásától a márkaépítésben Cikk

Bár az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek, és 72 százalékuk választana egy humoros márkát a konkurenciával szemben, az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint.

A magyar bankok a sor végén kullognak digitális fejlesztések terén Cikk

Világszerte a digitalizáció felgyorsítására ösztönözte a bankokat a koronavírus-járvány, a pénzintézetek 60 százaléka bezárta vagy rövidített munkaidővel működtette fiókjait, és komoly digitális fejlesztésbe kezdtek, ugyanakkor a magyar bankok lemaradása jelentős a digitalizáció területén – állapítja meg a Deloitte nemzetközi tanácsadó cég legfrissebb globális felmérésében.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Többes jogviszony

dr. Radics Zsuzsanna

tb-szakértő, jogász

Csed-gyed második gyermek születése

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Engedményezési szerződés könyvelése

Pölöskei Pálné Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 január
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink