2 találat a(z) második hullám cimkére

Egyre árérzékennyebbek a vásárlók – háttérbe szorulnak a vezető márkák Cikk

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására, akiknek megtartása emiatt már komoly kihívást jelent még a legnagyobb vállalatoknak is – mutat rá az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatása. Ez a trend elsősorban a kiskereskedelemben elterjedt saját márkás termékek népszerűségének kedvez. A vezető márkáknak azonnali lépéseket kell tenniük, ha meg akarják állítani vásárlóik elvándorlását.

Koronavírus: a szakszervezetek egyeztetést sürgetnek a kormánnyal Cikk

A koronavírus-járvány ismételt erősödése miatt a szakszervezetek közös nyilatkozatban kezdeményezték, hogy a kormány az országos érdekegyeztetési intézményrendszer (VKF és OKÉT) keretei között érdemi konzultációt folytasson a következő negyedév és a következő két év gazdaság- és munkaerő-piaci védelmének kérdéseiről.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kiküldetés nem saját gépjárművel

Lepsényi Mária

adószakértő

Magánszemély ingóságot értékesít

Lepsényi Mária

adószakértő

Egyéni vállalkozó, átalányadó

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 szeptember
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Együttműködő partnereink