3 találat a(z) irattár cimkére
Számlák az irattárban – megőrzési idő, selejtezés Cikk
Mennyi ideig kell megőrizni a céges iratokat, bizonylatokat? Mit kell papír alapon tárolni és mit elektronikus formában? Mi a teendő akkor, ha a különböző jogszabályok mást írnak elő?
Irattár-kialakítás költségei Kérdés
Irattározás, selejtezés Kérdés
Tisztelt Szakértők! Ügyfelem '89. óta működő non-profit szervezet. Ingatlant vásárolt, így a székhelye hosszú évek után megváltozik. Itt merül fel az első kérdés a rengeteg könyvelési anyag, számla, szerződések sorsa, melyek eddig a padláson és a pincében voltak irattározva. Kérem, foglalja össze, hány évre visszamenőleg kell megőrizni a számlákat, szigorú számadású nyomtatványokat, munkaügyi iratokat. Rengeteg papírról van szó, így azt szeretném megkérdezni, hogy, ha a selejtezési szabályzatot frissítik, akkor a papírt hulladékgyűjtőben kilogrammra adják le? Tudna segíteni, esetleg mások a gyakorlatban ekkora horderejű selejtezést, iratanyagok megsemmisítését hogyan végzik úgy, hogy az szabályos legyen. Köszönettel: Szabó Anita