3 találat a(z) irattár cimkére

Kérdés

Tisztelt Szakértők! Ügyfelem '89. óta működő non-profit szervezet. Ingatlant vásárolt, így a székhelye hosszú évek után megváltozik. Itt merül fel az első kérdés a rengeteg könyvelési anyag, számla, szerződések sorsa, melyek eddig a padláson és a pincében voltak irattározva. Kérem, foglalja össze, hány évre visszamenőleg kell megőrizni a számlákat, szigorú számadású nyomtatványokat, munkaügyi iratokat. Rengeteg papírról van szó, így azt szeretném megkérdezni, hogy, ha a selejtezési szabályzatot frissítik, akkor a papírt hulladékgyűjtőben kilogrammra adják le? Tudna segíteni, esetleg mások a gyakorlatban ekkora horderejű selejtezést, iratanyagok megsemmisítését hogyan végzik úgy, hogy az szabályos legyen. Köszönettel: Szabó Anita

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Késedelmi kamat számfejtése

Dócziné Szabó Nikoletta

munkajogi és bérszámfejtési szakértő

NEXON

Digitális szolgáltatás áfája

Nagy Norbert

adószakértő

Alanyi adómentesség – őstermelők

dr. Csobánczy Péter

közgazdász, jogász, adótanácsadó

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink