6 találat a(z) adminisztrátor cimkére

Irodai adminisztrátor Kérdés

Garantált bérminimum Kérdés

Orvosi tevékenységet végző vállalkozás karbantartójának járuléka veszélyhelyzet idejére Kérdés

Tisztelt Szakértő! Járóbeteg-ellátást végző szakorvosi kft. alkalmazásában álló karbantartóra, adminisztrátorra vonatkozik a rendeletben kihirdetett járulékmentesség, vagy csak a szakdolgozókra?

Adminisztrátori bejelentkezés cégkapura Kérdés

Tisztelt Szakértő! A NAV tájékoztató füzete szerint a 2018-as évben még lehet az ügyfélkaput használni a bevallások beküldésére. Így megjelent néhány szakirányú cikk, hogy akkor elegendő volt, hogy az ügyfelek ügyvezetői beregisztráltak a cégkapura, eleget téve a törvényi kötelezettségnek. A könyvelők megnyugodtak, hogy akkor most nem kell "szenvedni" a cégkapus adminisztrátori bejelentéssel. Ehhez képest a NAV-levél hol a cégkapura jön, ahol csak az ügyvezető olvashatja, ha elolvassa, mert ők ezt nemigen figyelik, hol az ügyfélkapura, ahol a könyvelő is olvashatja. Akkor most hol kell leveleznie a NAV-nak? Mi a helyes részéről? Kérem szépen, hogy részletesen írják le, lépésről lépésre, hogy hogyan kell bejelenteni a könyvelőt a cégkapura adminisztrátorként, hogy ő is olvashasson minden beérkező dokumentumot, mert nem találunk olyan klassz részletes útmutatót, amilyen a regisztrációhoz volt. Köszönettel várom válaszukat.

Bérminimum, minimálbér Kérdés

Tisztelt Adózóna! Kérném szíves válaszukat az alábbi témával kapcsolatban:. Adminisztrátori munkakörben adható-e minimálbér, vagy kötelező a garantált bérminimum? A munkakörhöz nem szükséges szakképesítés. A munkakör számítógépes adatbevitel. Köszönöm előre is.

Ügyvezetés formája Kérdés

Egy kft.-ben 1998 óta munkaviszonyban (heti 40 órában) dolgozik egy alkalmazott. 2008-ban elment szülési szabadságra. 2011-ben ebbe a kft.-be többségi részesedéssel belépett, mint tag és egyben ügyvezető (ekkor még mindig gyesen volt a második gyerekkel). A társasági szerződésben nincs lefektetve, hogy mint ügyvezető, milyen formában látja el a feladatát, és azt hogyan díjazzák (az ügyvéd üzenete: mi döntsük el...). Majd 2013. 01. 31-én visszajött dolgozni. Mi továbbra is havonta a NAV felé a járulékbevallásban alkalmazottként és adminisztrátorként jelentjük, sőt, mint gyesről visszajött után az alkalmazotti szochokedvezményt igénybe vesszük. Kérdésem lenne: helyes-e, ha írunk egy taggyűlési határozatot, amiben lefektetjük, hogy marad munkaviszonyban, mint adminisztrátor, és emellett látja el az ügyvezetői tevékenységet például havi 20 000 forintért? Mert elsődlegesen ő a cégben adminisztrációs munkát végez, ami nem az ügyvezetéssel függ össze. Vagy maradjon munkaviszonyban, mint ügyvezető, és a kódot javítsuk le a NAV felé, miszerint nem adminisztrátor, hanem munkaviszonyos ügyvezető? Előre is köszönöm a válaszukat.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Osztrák biztosítás

dr. Radics Zsuzsanna

tb-szakértő, jogász

Szociális tűzifa juttatás kiszállítása

Tüske Zsuzsanna

vámszakértő

Átalányadózó vállalkozó bankszámlanyitás

dr. Juhász Péter

jogász-adószakértő

HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2022 október
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetÉs