• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Adminisztrátori bejelentkezés cégkapura

Tisztelt Szakértő! A NAV tájékoztató füzete szerint a 2018-as évben még lehet az ügyfélkaput használni a bevallások beküldésére. Így megjelent néhány szakirányú cikk, hogy akkor elegendő volt, hogy az ügyfelek ügyvezetői beregisztráltak a cégkapura, eleget téve a törvényi kötelezettségnek. A könyvelők megnyugodtak, hogy akkor most nem kell "szenvedni" a cégkapus adminisztrátori bejelentéssel. Ehhez képest a NAV-levél hol a cégkapura jön, ahol csak az ügyvezető olvashatja, ha elolvassa, mert ők ezt nemigen figyelik, hol az ügyfélkapura, ahol a könyvelő is olvashatja. Akkor most hol kell leveleznie a NAV-nak? Mi a helyes részéről? Kérem szépen, hogy részletesen írják le, lépésről lépésre, hogy hogyan kell bejelenteni a könyvelőt a cégkapura adminisztrátorként, hogy ő is olvashasson minden beérkező dokumentumot, mert nem találunk olyan klassz részletes útmutatót, amilyen a regisztrációhoz volt. Köszönettel várom válaszukat.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1