1 találat a(z) sérült bizonylat cimkére

Bizonylat sérülésének, megsemmisülésének bejelentése adóhatóság felé Kérdés

Tisztelt Szakértő! Irattár beázásának következtében több adóügyi bizonylat meg- és elázott. Az előzetes felmérések alapján a bizonylatok egy része sérült, beazonosításra, adómegállapításra nem vagy csak korlátozottan alkalmas. Kérdésem az lenne, hogy milyen teendőink vannak az említett esettel kapcsolatban? Gondolok itt elsősorban a NAV felé történő bejelentésre, jegyzőkönyv felvételére, az elektronikusan tárolt bizonylatok előállítására, a kísérő dokumentumok szállítóktól történő beszerzésére. Amennyiben ezen tényeket be kell jelenteni a NAV felé, akkor azt milyen formában tehetem meg?( formanyomtatvány, szabadformátumú levél, fax, stb...)

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Bt.-beltag osztalék

Szipszer Tamás

adószakértő

költséghányad-változás

Szipszer Tamás

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 január
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink