Hozzászólások 0

Bizonylat sérülésének, megsemmisülésének bejelentése adóhatóság felé

Tisztelt Szakértő! Irattár beázásának következtében több adóügyi bizonylat meg- és elázott. Az előzetes felmérések alapján a bizonylatok egy része sérült, beazonosításra, adómegállapításra nem vagy csak korlátozottan alkalmas. Kérdésem az lenne, hogy milyen teendőink vannak az említett esettel kapcsolatban? Gondolok itt elsősorban a NAV felé történő bejelentésre, jegyzőkönyv felvételére, az elektronikusan tárolt bizonylatok előállítására, a kísérő dokumentumok szállítóktól történő beszerzésére. Amennyiben ezen tényeket be kell jelenteni a NAV felé, akkor azt milyen formában tehetem meg?( formanyomtatvány, szabadformátumú levél, fax, stb...)


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 augusztus
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31