adozona.hu
Bizonylat sérülésének, megsemmisülésének bejelentése adóhatóság felé
http://adozona.hu/kerdesek/2013_1_15_Bizonylat_serulesenek_megsemmisul_kqr
0
Bizonylat sérülésének, megsemmisülésének bejelentése adóhatóság felé
Tisztelt Szakértő! Irattár beázásának következtében több adóügyi bizonylat meg- és elázott. Az előzetes felmérések alapján a bizonylatok egy része sérült, beazonosításra, adómegállapításra nem vagy csak korlátozottan alkalmas. Kérdésem az lenne, hogy milyen teendőink vannak az említett esettel kapcsolatban? Gondolok itt elsősorban a NAV felé történő bejelentésre, jegyzőkönyv felvételére, az elektronikusan tárolt bizonylatok előállítására, a kísérő dokumentumok szállítóktól történő beszerzésére. Amennyiben ezen tényeket be kell jelenteni a NAV felé, akkor azt milyen formában tehetem meg?( formanyomtatvány, szabadformátumú levél, fax, stb...)