2 találat a(z) pénztárgép kezelése cimkére
Pénztárgép kezelése számlakérés esetén Kérdés
Tisztelt Szakértő! Egyik ügyfelünk jövőre nyit hotelt, ahol pénztárgépet fog használni. A következő kérdések merültek fel: – Előleget távolról (szállásfoglaló weboldalon keresztül) fizető vendég bankkártyáját az általa megadott adatokkal megterhelik, be kell-e ütni a pénztárgépbe is az összeget, vagy számlát kell kiállítani róla? Bankkártyaterminálon keresztül történik a fizetés, így a terminálon nap végén szereplő összegben benne lesz. Meg kell-e egyeznie nap végén a pénztárgép bankkártyás fizetésének összege és a bankkártyaterminál nap végi összegének? – Mi a helyes eljárás, amikor személyesen fizet egy vendég bankkártyával és számlát szeretne kérni? Ha beütnénk a pénztárgépbe is, annak érdekében, hogy megegyezzen a bankkártyaterminállal a pénztárgép bankkártyás fizetéseinek összege, abban az esetben duplán lenne elszámolva az adó és a bevétel. Lehetséges megoldás az, hogy egy külön bankkártyaterminált létesítenek ezekre az esetekre, amely nem áll kapcsolatban a pénztárgéppel? Előre is köszönöm.
Online pénztárgép más társasággal közös telephelyen Kérdés
Társaságunk illatszer-kiskereskedelmi tevékenységet (is) folytat. A boltunkban rendelkezünk online pénztárgéppel, de egy másik társaság telephelyén (magánrendelő) szeretnénk forgalmazni a termékünket saját néven. Kérdéseink: 1.) Ha bejelentjük telephelyként, üzemeltethetünk-e ott pénztárgépet a másik cég jóváhagyásával? 2.) A másik társaság alkalmazottai, a rendelő dolgozói kezelhetik-e a pénztárgépünket? Válaszukat várva, üdvözlettel.