2 találat a(z) munkavállaló távolmaradása cimkére

Munkahelyi e-mailek: így kezelhetjük szabályszerűen egy kolléga levelezését Cikk

A munkafolyamatoknak a munkavállaló távolléte alatt is zökkenőmentesen kell haladni egy munkahelyen. Mennyire szabályos, ha a munkavállaló e-mailjeit átirányítják egy kolléga címére annak érdekében, hogy azok ne maradjanak megválaszolatlanul? Kiket kell értesíteni, kiktől szükséges esetleg engedélyt vagy hozzájárulást kérni ennek végrehajtásához? Amennyiben mindez nem szabályszerűen történik, alapot adhat-e azonnali hatályú felmondás beadásához a munkavállaló részéről? Olvasói kérdésre dr. Kéri Ádám ügyvéd, adatvédelmi tisztviselő válaszolt.

A munkavállaló távolmaradásának bejelentése Kérdés

A munkavállaló távolmaradásának bejelentésére van-e időtartam? A munkavállaló 7 napja nem jelent meg a munkahelyén a munkarendje szerinti időben. A munkáltatót azóta semmilyen módon nem értesítette. Az Mt.-ben konkrét választ nem találtam arra vonatkozóan, hogy van-e arra meghatározva bizonyos idő, hogy a távolmaradás indokát bejelentse? (Régebben 3 napon belül be kellett jelenteni....) Várom mielőbbi válaszukat! Nagyon köszönöm! Pappné

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Bt. kültag alkalmi munkavállalóként

dr. Kéri Ádám

ügyvéd, compliance szakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink