4 találat a(z) kilépő munkavállaló cimkére
Iratok megőrzése: hogyan lehet betartani az adatvédelmi szabályokat? Cikk
Az alkalmazottak személyes adatait, a bérszámfejtéssel kapcsolatos iratokat, nyomtatványokat mennyi ideig kell megőrizni, hogy az összhangban legyen a törvényekkel? – kérdezte olvasónk. Elvileg a tb-törvény szerint az alkalmazott nyugdíjba vonulása utáni 5. év végéig szól ez a kötelezettség, az adatvédelmi törvény viszont tiltja a kilépett alkalmazottak adatainak megőrzését – jegyezte meg. Dr. Kéri Ádám ügyvéd, compliance szakértő válaszolt.
Végelszámolás munkajogi feladatai Kérdés
Visszahívott béren kívüli juttatás adózása Kérdés
Tartozás átvállalása Kérdés
Kilépő munkavállaló tartozását az új munkahely (cég) átvállalja. Milyen járulékok terhelik a céget és a munkavállalót?