2 találat a(z) elveszett termék cimkére

A nap kérdése: a futár elhagyta a terméket, kártérítést fizettek – hogy könyveljük? Cikk

Futárcég elhagyta a feladott termékünket. A terméket vevőnknek leszámláztuk, de a futárcég elhagyta, így azt a vevő nem kapta meg. A futárcég elismerte a hibáját. A számla nettó értékét meg is térítette részünkre. A számlát ilyen esetben lesztornóznánk, és a készletről kivezetnénk 86-ossal szemben, a kártérítést pedig 96-ra könyvelnénk. Helyesen járunk el? – kérdezte olvasónk. Gyüre Ferenc adótanácsadó válaszolt az Adózóna oldalán érkezett kérdésre.

Elveszett termék Kérdés

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Egyszeri belépési díj áfabesorolása

Nagy Norbert

adószakértő

Családi kedvezmény

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 július
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Együttműködő partnereink