Hozzászólások 0

Elveszett termék

Tisztelt Szakértő! Futárcég elhagyta a feladott termékünket. A terméket vevőnknek leszámláztuk, de a futárcég elhagyt, így azt a vevő nem kapta meg. Futárcég elismerte a hibáját. A számla nettó értékét meg is térítette részünkre. A számlát ilyen esetben lesztornóznánk és a készletről kivezetnénk 86-ossal szemben, a kártérítést pedig 96-ra könyvelnénk. Helyesen járunk el? Köszönöm Földvárszki Norbert


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 szeptember
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6