3 találat a(z) GKI Digital és az Árukereső cimkére
					
						Szárnyal a belföldi e-kereskedelem 
							
Cikk
				
				A koronavírusnak köszönhetően rekordmértékű, éves összevetésben 34,8 százalékos bővülést, bruttó 355 milliárd forintos forgalmat ért el a belföldi e-kereskedelem az első 6 hónapban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu szerdán közölt kutatásából.
					
						Egyre többet vásárlunk az interneten keresztül 
							
Cikk
				
				A hazai e-kiskereskedelem bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat ért el tavaly, amely mintegy 16 százalékkal haladta meg a 2018-as szintet; az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3 százalékát a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.
					
						A magyar online vásárlók zöme készpénzben szeret fizetni 
							
Cikk
				
				Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében, 84 százalékuk leginkább utánvéttel, készpénzben szeret fizetni annak ellenére, hogy a webáruházak átlagosan négyféle fizetési lehetőséget kínálnak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső mintegy 3200 webáruház bevonásával készült közös felméréséből, amelyet csütörtökön juttattak el az MTI-hez.